ابردادهها.بررسی تطبیقی فرمت مارک ایران در نرمافزار «رسا» با فرمت یونی مارک برای پیایندها [دوره 16، شماره 2]
ابزار لیبکوآلارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور در شهر قزوین با استفاده از ابزار لیبکوال [دوره 15، شماره 1]
ارزش ادراک شدۀ خدمات.تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری و رضایتمندی کاربران با نقش میانجی ارزش ادراکشدۀ خدمات: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان خوزستان [دوره 24، شماره 4]
ارزیابیکتابخانه پستمدرن در عصر ارزیابی [دوره 17، شماره 1]
ارزیابی آموزشی. میزان اثربخشی دورههای آموزشی برای کتابداران کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی
[دوره 22، شماره 1]
ارزیابی تحقق اهداف شبکه. ارزیابی تحقق اهداف شبکۀ علمی کشور در توسعۀ دانش و فنآوری اطلاعات در مراکز علمی و پژوهشی کشور
[دوره 17، شماره 4]
ارزیابی دستیمقایسۀ کاربرد انواع روشهای ارزیابی دسترسپذیری وبسایتها مطالعۀ موردی: وبسایت وزارتخانههای دولت جمهوری اسلامی ایران) [دوره 16، شماره 2]
ارزیابی شاخصها.رتبهبندی و مطالعۀ میزان سودمندی شاخصهای سند چشمانداز1404 نهاد کتابخانههای عمومی کشور از منظر کارشناسان و اعضای هیئت علمی
[دوره 23، شماره 4]
ارزیابی کیفی ارزیابی کیفیت درگاههای وب اداره کل کتابخانههای عمومی استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی [دوره 20، شماره 3]
ارزیابی مرجع.میزان مطابقت دایرهالمعارفهای فارسی کودکان و نوجوانان منتشرشده بین سالهای 1385-1390 با معیارهای ارزیابی کتاب مرجع [دوره 22، شماره 2]
ارزیابی مکاشفهای.ارزیابی کاربردپذیری سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) بر اساس اصول دهگانه نیلسون [دوره 23، شماره 2]
ارزیابی وبسایت.بررسی ویژگیهای ظاهری، ساختاری و محتوایی وبسایتهای نشریات علمی – پژوهشی ایران [دوره 23، شماره 2]
استادان کتابداریمیزان استفاده استادان کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاههای دولتی و پیام نور از فناوریهای اطلاعاتی ازدیدگاه دانشجویان [دوره 14، شماره 3]
استان آذربایجان شرقیتأثیر عدالت سازمانی بر تسهیم دانش در کتابخانههای عمومی استان آذربایجان شرقی [دوره 30، شماره 0]
استان آذربایجان شرقیارزیابی وضعیت خدمات کتابخانههای روستایی استان آذربایجان شرقی و بررسی دیدگاه روستاییان نسبت به نقش کتابخانهها در کاهش محرومیت اجتماعی [دوره 28، شماره 2]
استان آذربایجان غربی.رتبهبندی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی بر اساس خدمات کتابخانهای با فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی [دوره 24، شماره 4]
استان اصفهانتعیین میزان آمادگی کتابخانهها و کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 29، شماره 3]
استان اصفهانرابطۀ بهزیستی روانشناختی و گرانباری شغلی با نقش تعدیلکنندۀ حمایت سازمانی ادراکشده در کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 27، شماره 3]
استان اصفهان میزان کاربست مؤلفههای اعلامیه جهانی سازمان یونسکو درباره تنوع فرهنگی در بین کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 22، شماره 4]
استان تهرانبرون دادهای تحقق یافته کتابخانههای عمومی در استان تهران [دوره 25، شماره 1]
استان چهارمحال و بختیارینقش سواد اطلاعاتی و فناوریهای اطلاعاتی ارتباطی در تسهیم دانش در میان کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 29، شماره 1]
استان خراسان جنوبی کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کتابداران در کتابخانههای عمومی استان خراسان جنوبی [دوره 22، شماره 4]
استان خوزستانبررسی رابطهی بین هوش فرهنگی و عملکرد شغلی کتابداران کتابخانههای عمومی استان خوزستان [دوره 22، شماره 1]
استان خوزستانبررسی میزان سواد اطّلاعاتی کتابداران کتابخانههای عمومی استان خوزستان به منظور شناسایی نقاط قوّت یا ضعف احتمالی آنها در این زمینه [دوره 15، شماره 3]
استان خوزستانشناسایی و رتبهبندی نیازهای آموزشی جامعه عرب استان خوزستان در حوزه خدمات کتابخانههای عمومی [دوره 30، شماره 3]
استان خوزستانبررسی وضعیت خدمات جنبی بخش کودکان کتابخانههای عمومی استان خوزستان و رابطۀ آن با وفاداری اعضای کودک 7-11 سال [دوره 29، شماره 1]
استان خوزستان. بررسی امکان به کارگیری مدل بازاریابی 4P درکتابخانه های عمومی استان خوزستان بر اساس نظرات مدیران و کتابداران این کتابخانه ها [دوره 19، شماره 4]
استان فارسنقش رهبری تحولآفرین، انگیزۀ فردی و تسهیم دانش در رفتار کار نوآورانۀ کارکنان کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 27، شماره 3]
استان فارسسطحبندی امکانات و خدمات کتابخانههای عمومی استان فارس با استفاده از توابع تحلیل فضایی و تحلیل سلسله مراتبی [دوره 26، شماره 1]
استان فارس.رابطۀ بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در میان کتابداران کتابخانههای عمومی: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 28، شماره 2]
استان قمموانع مستندسازی تجربهها درکتابخانههای عمومی استان قم [دوره 30، شماره 2]
استان قمسواد اطلاعاتی سبز و کتابخانههای عمومی: بررسی آگاهی، نگرش و رفتار کتابداران در حفاظت از محیطزیست [دوره 30، شماره 4]
استان قم.بررسی تناسب حوزه نشر کتب دینی با انتظارات افراد در سطح شهر قم [دوره 16، شماره 2]
استان کرمابررسی دیدگاه مدیران و کتابداران کتابخانههای عمومی استان کرمان نسبت به دورکاری: شناسایی مزایا، موانع و راههای گسترش [دوره 23، شماره 4]
استان کرمانشاهنقش کتابخانههای عمومی روستایی در توانمندسازی و توسعه جامعه روستایی [دوره 30، شماره 2]
استان کرمانشاهبررسی وضعیت مهارتهای نرم کتابداران کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه [دوره 30، شماره 0]
استان گلستانارزیابی عملکرد کتابخانههای عمومی استان گلستان با کارت امتیازی متوازن (سال 1392) [دوره 22، شماره 3]
استان مازندرانبررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان مازندران نسبت به میزان برخورداری آنها از مؤلفههای جو توانمندسازی در محیط کار [دوره 20، شماره 1]
استان مرکزی تعیین میزان تحقق شاخصهای مدیریت بومی در کتابخانههای عمومی استان مرکزی
[دوره 19، شماره 2]
استان مرکزیبررسی توزیع امکانات و منابع کتابخانهای با بهرهگیری از شاخص اقتصادی ضریب جینی (مورد کاوی اداره کل کتابخانههای عمومی استان مرکزی) [دوره 19، شماره 4]
استان مرکزی.هوش اجتماعی کتابداران و نقش آن بر ارتقای مسئولیت اجتماعی کتابخانهها: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان مرکزی [دوره 24، شماره 4]
استاندارد ساختمان کتابخانههای عمومی.وضعیت ساختمان و تجهیزات کتابخانه مرکزی تبریز در مقایسه با استانداردهای کتابخانههای عمومی و بررسی میزان رضایت مراجعان از فضای کتابخانه [دوره 17، شماره 3]
الگوریتم فاخته.تخصیص بهینه فضای کتابخانه به انواع کتاب با استفاده از الگوریتم فاخته [دوره 21، شماره 1]
الگوی پارادایمیشناسایی نقش کتابخانههای عمومی در توسعۀ اقتصادی جامعه از دیدگاه متخصصان [دوره 29، شماره 1]
الگوی تعالی سازمانیسنجش تطبیقی عملکرد مدیریت کتابخانههای عمومی تحت پوشش شهرداری، نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر اصفهان [دوره 18، شماره 2]
الگوی کلایزیسواد اطلاعاتی در کتابخانههای عمومی از نگاه سیاستگذاران نهاد کتابخانههای عمومی کشور: یک مطالعه اکتشافی [دوره 28، شماره 3]
الگوی هیلکاربران کتابخانههای عمومی استان خراسان جنوبی: تبیین نیازهای اطلاعاتی با تکیه بر الگوی هیل [دوره 22، شماره 3]
اینستاگرامشناسایی مؤلفههای موفقیت تولید محتوا در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام: پویش کیفی [دوره 25، شماره 3]
بازیابی استناد محور بررسی قابلیت بهکارگیری سنجه های مرکزیت به عنوان شاخصهای ارتباط استنادی مدارک در بازیابی اطلاعات رابطه ای: مطالعۀ مقدماتی [دوره 19، شماره 1]
بررسی تطبیقی.مطالعه تطبیقی شرایط ایمنی کتابخانههای عمومی وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری و نهاد کتابخانههای عمومی کشور در شهر تهران [دوره 16، شماره 4]
بیگانگی از کار. بررسی نقش مؤلفههای فرهنگ سازمانی (امنیت شغلی، رضایت شغلی و عدالت سازمانی) بر بیگانگی از کار، مطالعه موردی: کتابداران کتابخانههای عمومی خوزستان [دوره 20، شماره 4]
پایگاه استنادی مؤسسه اطلاعات علمی.میزان همکاریهای علمی دانشگاههای علوم پزشکی تیپ یک در سطح ملی و بینالمللی براساس مدارک نمایهشده در پایگاه ISI بین سالهای 2004 تا 2008 [دوره 17، شماره 3]
پایگاه چکیده پایاننامههای ایران.میزان همخوانی کلیدواژههای مستخرج از چکیده با توصیفگرهای نمایهسازان در پایگاه «چکیده پایاننامههای ایران» [دوره 17، شماره 3]
پایگاه شاخصهای اساسی علم (ESI)مطالعه مقاله های داغ کشورهای خاورمیانه در پایگاه شاخصهای اساسی علم (ESI) [دوره 15، شماره 4]
پایگاه مقالات نمایهوضعیت بازیابی اطلاعات در دو پایگاه نمایه و نما و سنجش اثربخشی استفاده از واژگان کنترل شده در نمایهسازی این دو پایگاه [دوره 17، شماره 2]
پایگاه وبگاه علم.تحلیل ساختار واژگان و مفاهیم مقالات علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس تحلیل شبکۀ اجتماعی در پایگاه وبگاه علم در دو دورۀ قبل و بعد از پیدایش وب (1993-1997 و 2009-2013)
[دوره 23، شماره 2]
پایگاههای اطلاعاتیبررسی نگرش و رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز از پایگاههای اطلاعاتی تمام متن ابسکو، پروکوئست، ساینسدایرکت و الزویر [دوره 15، شماره 4]
پایگاههای اطلاعاتی.مقایسۀ مدخلهای استانداردهای فرادادهای در پایگاههای نسخههای خطی فارسی با مدخلهای استانداردهای فرادادهای در پایگاههای خارج از ایران در پوشش مدخلهای نسخههای خطی [دوره 23، شماره 4]
پراکندگی متون.تأثیر پراکندگی متون و ماهیت میانرشتهای بر رفتار اطلاعجویی فیزیکدانان و منجمان [دوره 14، شماره 4]
پردازش زبان طبیعیکارکردهای هوش مصنوعی در کتابخانههای عمومی: مروری نظاممند [دوره 30، شماره 0]
پرستاران. نیاز اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی پرستاران: مروری بر مطالعات انجام شده در جهان [دوره 17، شماره 3]
تحقیقات و فنآوریارزیابی کیفیت صفحات وب پژوهشگاههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری مستقر در شهر تهران از دیدگاه کاربران [دوره 15، شماره 3]
تحلیل پوششی دادهها.ارزیابی عملکرد کتابخانههای عمومی استانها توسط تکنیک تحلیل پوششی دادهها [دوره 17، شماره 1]
تحلیل تمیزارزیابی کارایی کتابخانههای عمومی استان تهران با استفاده از روش ترکیبی تحلیل پوششی دادهها - تحلیل تمیز [دوره 22، شماره 4]
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی کتابداران شاغل در نهاد کتابخانههای عمومی کشور
[دوره 22، شماره 4]
تحلیل عاملی تأییدی.شناسایی شاخصهای فرهنگ سازمانی کارآفرینانه، ساخت و اعتباریابی ابزار اندازهگیری آن در نهاد کتابخانههای عمومی کشور
[دوره 24، شماره 2]
تحلیل محتواارائه چهارچوبی برای پشتیبانی کتابخانههای عمومی ایران از یادگیری مادامالعمر و اعتباریابی آن [دوره 26، شماره 2]
تحلیل محتواتحلیل محتوای اینفوگرافیهایی با موضوع خواندن بر مبنای مدل ارتباطی لاسول [دوره 26، شماره 4]
تحلیل محتواتحلیل محتوای اسناد سیاستگذاری در حوزه کتابخانههای عمومی ایران [دوره 26، شماره 1]
تحلیل محتواکندوکاوی در انعکاس موضوعات کتابداری و اطلاع رسانی در روزنامه های کثیرالانتشار سال 1390 [دوره 20، شماره 3]
تحلیل محتوابررسی محتوای یادداشتهای ارسالی و نظرات وبلاگهای فردی و گروهی کتابداری و اطلاعرسانی فارسی [دوره 14، شماره 3]
تحلیل محتوای کیفیمعیارهای ارزیابی و تولید کتابهای گویا از دیدگاه تولیدکنندگان: تحلیل محتوای کیفی [دوره 21، شماره 2]
تحلیل مسیربررسی تأثیر فرهنگ کارآفرینانه سازمانی بر خلاقیت و نوآوری در نهادکتابخانههای عمومیکشور [دوره 16، شماره 1]
تحلیل مضمونتحلیل مضامین خدمات فرانهادی کتابخانهها: مطالعه اخبار وبسایت نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 30، شماره 3]
تحلیل وبسایت. مقایسۀ ویژگیهای محتوایی وبسایتهای کتابخانههای عمومی ایران با برخی کشورهای جهان با کسب نظر از کتابداران کتابخانههای عمومی
[دوره 19، شماره 4]
تردینیکطبقهبندی در فضای مجازی (با تأکید بر نظرات تردینیک) [دوره 23، شماره 1]
تصمیمگیری با معیارهای چندگانهشناسایی و اولویتبندی فناوریهای نوین در مدیریت کتابخانههای عمومی ایران [دوره 27، شماره 4]
تعامل انسان با رایانه.بررسی میزان رعایت معیارهای ارزیابی رابط کاربر در صفحات وب فارسی کتابخانههای دیجیتالی خودساخته و خریداری شده در ایران [دوره 16، شماره 3]
تعداد نقص در میلیون فرصت. سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی با تلفیق تکنیکهای سروکوال و شش سیگما (مطالعۀ موردی: کتابخانۀ عمومی جزیرۀ کیش)
[دوره 18، شماره 4]
تکنیک SAW. عارضهیابی سیستم کتابخانههای عمومی با استفاده از تحلیل حساسیت در مدلهای تحلیل پوششی دادهها(مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی شهرستان یزد)
[دوره 17، شماره 4]
تمایل به اعتمادتأثیر اعتماد بر تمایل به رفتار اطلاعجویی مشارکتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز [دوره 28، شماره 2]
توان مدیریتی.بررسی مقایسهای توان مدیریتی مدیران کتابخانههای دانشگاهی و مسئولان کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 24، شماره 2]
توانمندسازیجایگاه کتابخانههای عمومی روستایی در توانمندسازی کشاورزان از دیدگاه کتابداران [دوره 30، شماره 4]
توانمندسازی. تأثیر رهبری معنوی بر توانمندسازی کتابداران کتابخانههای عمومی استان خوزستان [دوره 21، شماره 3]
جمله.شناسایی ویژگیهای نحوی زبان ارتباط علمی در آثار علمی فارسی [دوره 28، شماره 4]
جنوب شرق ایران.بررسی پایگاه اجتماعی کتابداران و راهکارهایی برای ارتقاء منزلت آنها (مطالعۀ موردی: کتابداران کتابخانههای جنوب شرق ایران) [دوره 22، شماره 1]
چارچوب کوبیت.رابطه فرایندهای مدیریت دانش و حاکمیت فناوری اطلاعات در سازمانهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 1]
چشمانداز مشترک. بررسی نگرش کارکنان کتابخانههای عمومی استان خوزستان در خصوص کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه در کتابخانههای عمومی [دوره 21، شماره 4]
چشمانداز درآمدی به کنترل راهبردی؛ مورد مطالعه چشمانداز راهبردی نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 18، شماره 2]
خدمات کتابخانه برای نابینایان.بررسی وضعیت کتابخانههای عمومی استان خوزستان در مقایسه با استانداردهای منابع، تجهیزات و وضعیت نیروی انسانی متخصص برای خدمات کتابخانهای جهت نابینایان [دوره 20، شماره 4]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیبررسی نقش منتورینگ (ارشادگری) اسلامی در توسعۀ شایستگیهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 25، شماره 4]
دانشجویان دانشگاه تربیت معلم آذربایجان.بررسی تطبیقی عوامل مشوق و بازدارنده مطالعه غیردرسی از دیدگاه دانشجویان دختر و پسر دوره کارشناسی در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان [دوره 16، شماره 2]
دانشجویان کارشناسی ارشدبررسی نگرش دانشجویان تربیتبدنی دانشگاههای تهران، تربیت معلم و شهید بهشتی دربارهی خدمات اطلاعرسانی کتابخانههای آن دانشگاهها [دوره 15، شماره 2]
دانشجو-معلمهاکاهش میزان مطالعه بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان: علل، پیامدها و راهکارها [دوره 30، شماره 3]
دانشگاه آزاد اسلامیتحلیل محتوای پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران شمال، علوم و تحقیقات تهران، علوم و تحقیقات اهواز و همدان در سالهای 1372 – 1386 [دوره 15، شماره 1]
دانشگاه امام صادق (ع)بررسی استفاده از نشریات الکترونیکی پایگاههای اطلاعاتی تحت وب در دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 15، شماره 2]
دانشگاه تهرانبررسی ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی دانشجویان علوم کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه تهران [دوره 18، شماره 3]
دانشگاه تهرانبررسی میزان و عوامل مؤثر بر رضایتمندی استفادهکنندگان از خدمات پیوستهی واحدهای اطلاعرسانی کتابخانههای مرکزی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 1]
دانشگاه رازی کرمانشاهسنجش مهارتها و عادات مطالعه دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه
[دوره 18، شماره 1]
دانشگاه شهید چمران رابطۀ آشنایی با مباحث پایه و نظری رشتۀ تحصیلی و نگرش به آن: مورد پژوهشی دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 19، شماره 1]
دانشگاه شیرازبررسی کاربرد نشریات ادواری در بروندادهای علمی اعضای هیأت علمی دانشکدههای علومانسانی دانشگاه شیراز طی سالهای 1998 تا 2007 [دوره 15، شماره 3]
دانشگاه علامه طباطبائیدیدگاه دانشجویان کارشناسی دربارۀ نقش و جایگاه کتابهای درسی الکترونیکی در نظام آموزشی ایران. هشدار سرقت علمی: این مقاله به دلیل چاپ مجدد عین آن در شماره زمستان 92 مجله [دوره 19، شماره 2]
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بررسی تأثیر آموزش مهارتهای مطالعه بر راهبردهای مطالعه در دانشجویان علوم کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 18، شماره 1]
دانشگاه فردوسی مشهدنقش ویژگیهای جمعیتشناختی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در نمرۀ ربط نتایج بازیابیشدۀ موتورهای کاوش [دوره 26، شماره 1]
دانشگاه فرهنگیانتأثیر استفاده از شبکههای پیامرسان تلفن همراه بر عادت مطالعه بر اساس نظریۀ راجرز: مطالعۀ موردی دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی [دوره 26، شماره 4]
دانشمندانوب مرئی و نامرئی: تجزیه و تحلیل استفاده از محیط وب بر اساس مدل ایدهآل تیپ ماکس وبر [دوره 14، شماره 4]
دانشنامهنویسی.مطالعه تطبیقی مراحل دانشنامه نگاری در دانشنامه جهان اسلام و دایرهالمعارف اسلام (چاپ لیدن) [دوره 20، شماره 4]
دانشآموزبررسی تاثیر برنامههای آموزشی غیررسمی کتابخانههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اصفهان بر ارتقاء سواد اطلاعاتی دانشآموزان از دیدگاه کتابداران و آموزگاران [دوره 14، شماره 3]
دانشآموزان عوامل مؤثر بر نیازهای اطلاعاتی کاربران دبیرستانی کتابخانههای عمومی شهر مشهد [دوره 18، شماره 3]
دایرهالمعارف کودکان بریتانیکا.مطالعه تطبیقی مدخلهای زندگینامهای در فرهنگنامه کودکان و نوجوانان با دایرهالمعارفهای چاپی مشابه انگلیسی زبان [دوره 23، شماره 1]
دبیرستانهای شهر اهوازبررسی و مقایسه دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اهواز درباره ضرورت وجود کتابخانههای آموزشگاهی و کتابدار متخصص [دوره 23، شماره 1]
دسترسیکتابخانههای عمومی و نیازهای جمعیتی ایران [دوره 15، شماره 2]
دسترسی آزادمطالعه وضعیت نشر مجلات علمی در ایران [دوره 17، شماره 1]
دسترسپذیریبررسی وضعیت کتابخانههای عمومی ایران از نظرِ ارائه خدمات به معلولان [دوره 28، شماره 2]
رضایت کاربر.مطالعۀ تطبیقی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهر تهران و بررسی رابطۀ آن با رضایت کاربر [دوره 18، شماره 3]
روش کپ لند اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات کتابخانهای بر اساس شاخصهای مدل لایبکوآل با رویکرد MADM [دوره 18، شماره 4]
روش کیفیواکاوی عوامل و موانع مؤثر بر مشارکت خیّرین در ساخت و تجهیز کتابخانههای عمومی: یک مطالعه کیفی [دوره 30، شماره 1]
روش یاگر.سنجش میزان آسیب پذیری ساختمانی کتابخانه های عمومی در مقابل خطر زمینلرزه با استفاده از روش یاگر: بررسی موردی کتابخانههای عمومی بافت مرکزی شهر تبریز [دوره 23، شماره 3]
سالنامه آریستبررسی روند موضوعی تحقیقات رشته کتابداری و اطلاعرسانی بر اساس استنادهای 1996- 2005 در مقالات سالنامه آریست در سالهای 2002 تا 2006 [دوره 14، شماره 4]
سامانارزیابی پورتالهای کتابخانهای سامان از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استانهای خراسان رضوی و جنوبی [دوره 30، شماره 0]
سامانکاربردپذیری سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) از دید کاربران با آسیب بینایی [دوره 30، شماره 3]
سرانه مطالعه.بررسی مؤلفههای محاسبه سنجش سرانه مطالعه و ارائه چارچوبی برای سنجش سرانه مطالعه در ایران [دوره 18، شماره 1]
سرمایه اجتماعیبررسی تأثیر استفاده تلفنهای هوشمند بر پیامدهای رفتاری مثبت کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: کارکنان کتابخانههای عمومی شهر تهران) [دوره 25، شماره 4]
شاخصهای رتبهبندیهزینهکرد تحقیق و توسعه و رتبۀ علمی:آیا کشورهای با هزینهکرد بیشتر در تحقیق و توسعه، در رتبههای علمی بهتری قرار دارند؟ [دوره 21، شماره 1]
شهر ارومیه.بررسی توزیع فضایی کتابخانههای عمومی شهر ارومیه با استفاده از الگوریتمهای فازی و GIS با تأکید بر عدالت اجتماعی [دوره 23، شماره 4]
شهر تهرانطراحی الگوی ارائۀ خدمات مبتنی بر اطلاعات سلامت در کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 28، شماره 4]
شهر تهرانطراحی الگوی ارائۀ خدمات کتابخانههای عمومی به سالمندان در شهر تهران [دوره 25، شماره 3]
شهر تهرانمشارکت کتابداران در شبکههای اجتماعی مجازی برای ارائه خدمات در همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: کتابداران کتابخانههای عمومی شهر تهران) [دوره 29، شماره 3]
شهر تهران. مطالعۀ کیفیت زندگی کاری کتابداران کتابخانههای عمومی شهر تهران
[دوره 20، شماره 2]
شهر سنندج.شبکه های اجتماعی اینترنتی و خواندن: شناخت مزایا، معایب و راهکارهای اثربخشی [دوره 23، شماره 4]
شهر قایناثربخشی کتابدرمانی بر جرئتورزی دانشآموزان چهارم ابتدایی شهر قاین [دوره 30، شماره 4]
شهر قزوینرفتار اطلاعجوئی اعضای کتابخانه های عمومی شهر قزوین دربارۀ سلامت [دوره 20، شماره 1]
شهر کرمانشاه.رؤیتپذیری کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه [دوره 23، شماره 2]
شهرداری تهرانمطالعه نرخ وفاداری مراجعین کتابخانههای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران [دوره 30، شماره 0]
شهرستان تنکابنبهره گیری از شبکه های اجتماعی توسط کاربران کتابخانه های عمومی مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی شهرستان تنکابن [دوره 24، شماره 1]
شهرستان کرمان. بررسی نگرش کتابداران و کارکنان نسبت به خصوصیسازی کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی شهرستان کرمان) [دوره 19، شماره 4]
شیراز.مکانیابی کتابخانههای عمومی با سامانۀ اطلاعات جغرافیایی نمونه: شهر شیراز [دوره 20، شماره 2]
صلاحیت اخلاقیمدلسازی تأثیر رهبری اصیل و مرشدیت سازمانی بر آوای سازمانی با نقش میانجی صلاحیت اخلاقی در کتابخانههای عمومی استان آذربایجانشرقی [دوره 27، شماره 2]
ضریب مکانی. نابرابریهای فضایی دسترسی به کتابخانههای عمومی در کشور [دوره 20، شماره 2]
طبقهبندی اسماء الهیمقدمهای بر نشانهشناسی و تجلیات هستیشناختی و ردهشناختی اسماء الهی در جهان و انسان [دوره 25، شماره 4]
علاقه به مطالعهبررسی اثر کتابهای تعاملی الکترونیکی بر خلاقیت، علاقه به مطالعه و خودکارآمدی دانشآموزان مقطع سنی 12-9 سال مراجعهکننده به کتابخانههای عمومی؛ مطالعه موردی: کتابخانه عمومی هنر و اندیشه فولادشهر [دوره 21، شماره 2]
علاقه و انگیزه به مطالعهتأثیر آموزش بهشیوۀ قصهگویی، کتابخوانی و نمایش فیلم بر میزان انگیزش و علاقهمندی کودکان به مطالعه [دوره 25، شماره 1]
علل فردی.علل گرایش به مطالعه کتابهای روانشناسی عامهپسند مطالعه موردی: کتابخانههای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران [دوره 21، شماره 2]
فرایند سیستماتیک پردازش داده. بررسی و مقایسه روند کارایی نسبی کتابخانه های نهادی کشور در مقیاس استانی؛ رویکرد سیستمی به پردازش ورودیها [دوره 19، شماره 4]
فرایند کنترلکاوشی بر مختصات مدل کنترل استراتژیکِ
چشمانداز نهاد کتابخانههای عمومی کشور
[دوره 20، شماره 1]
فرسودگی شغلی.تأثیر خودکارآمدی و سرسختی روانشناختی بر فرسودگی شغلی با میانجیگری انگیزش شغلی: مطالعۀ موردی کارکنان کتابخانههای عمومی استان خوزستان [دوره 24، شماره 3]
کتابخانه مرکزی همدانرابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی با رفتار اطلاعیابی سلامت کاربران کتابخانههای عمومی مرکزی همدان بر اساس نظریۀ میلر [دوره 30، شماره 2]
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضویرابطه میان هوش معنوی کتابداران و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 23، شماره 1]
کتابخانههای تخصصی دولتی شهر تهران.وضعیت تهیه و خرید منابع الکترونیکی در کتابخانههای تخصصی دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران کتابخانهها [دوره 16، شماره 2]
کتابخانههای عمومینیازهای اطلاعاتی و انتظارات جامعه آذری ساکن در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان از کتابخانههای عمومی [دوره 30، شماره 1]
کتابخانههای عمومیامکانسنجی پیادهسازی استاندارد بازاریابی و روابط عمومی در کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 30، شماره 3]
کتابخانههای عمومیتحلیل تراکنشهای امانت و استفاده از منابع اطلاعاتی توسط کاربران: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان ایلام [دوره 29، شماره 4]
کتابخانههای عمومینقش خودآگاهی بر عملکرد شغلی کتابداران کتابخانههای عمومی: استان آذربایجان شرقی [دوره 27، شماره 4]
کتابخانههای عمومیادراک و تجربه کاربران کتابخانههای عمومی از حفظ و رهاکردن اقلام اطلاعات شخصی [دوره 30، شماره 0]
کتابخانههای عمومیسنجش میزان بهرهمندی نهاد کتابخانههای عمومی کشور و کتابخانههای تابعه از سبک مدیریت مشارکتی (مطالعۀ موردی: کتابخانههای استان تهران) [دوره 17، شماره 1]
کتابخانههای عمومیاشتراکگذاری دانش پنهان در میان کتابداران کتابخانههای عمومی: مطالعه موردی استان فارس [دوره 26، شماره 1]
کتابخانههای عمومیفراتحلیل مطالعات ارزیابی کیفیت کتابخانههای عمومی با مدل لایبکوال [دوره 30، شماره 1]
کتابخانههای عمومیتعیین مناسبترین نوع برنامهریزی بهمنظور طراحی فعالیتهای فرهنگی کتابخانههای عمومی [دوره 26، شماره 1]
کتابخانههای عمومیبررسی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانههای عمومی شهر تهران (سال1395)
[دوره 24، شماره 2]
کتابخانههای عمومی استان زنجان.اثربخشی تبلیغ طرحهای کتابخوانی نهاد کتابخانههای عمومی کشور بر جذب مخاطب از نظر اعضای کتابخانه: مطالعۀ موردی کتابخانههای عمومی استان زنجان [دوره 24، شماره 3]
کتابخانههای عمومی ایرانتعیین اولویتهای بهکارگیری قابلیتهای وب 2/0 در سامانۀ مدیریت کتابخانههای عمومی کشور [دوره 26، شماره 3]
کتابخانههای عمومی خوزستانسنجش روابط چندگانۀ بین ابعاد منزلت اجتماعی و ابعاد ساختاری، شناختی و ارتباطی سرمایۀ اجتماعی (مطالعۀ موردی: کتابداران کتابخانههای عمومی خوزستان) [دوره 28، شماره 1]
کتابخانههای عمومی شهرستان اردبیلبررسی میزان فرسودگی شغلی و عوامل مؤثر بر آن در میان کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعۀ موردی: کتابخانههای عمومی شهرستان اردبیل) [دوره 20، شماره 1]
کتابخانههای عمومی مشهد.رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و کیفیت خدمات در کتابخانههای وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی در شهرستان مشهد [دوره 21، شماره 4]
کتابخانههای عمومی.روشهای جذب مخاطب به کتابخانههای عمومی ایران (براساس تحلیل محتوای پایاننامههای حمایت شده در نهاد کتابخانههای عمومی کشور) [دوره 23، شماره 3]
کتابخانههای عمومی. رابطه توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی در کتابداران کتابخانههای عمومی استان البرز
[دوره 23، شماره 3]
کتابخانههای عمومی.عوامل مؤثر برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 24، شماره 2]
کتابخانههای عمومی.دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی استان همدان دربارۀ مؤلفه های اخلاق حرفه ای کتابداران [دوره 20، شماره 3]
کتابخانههای عمومی. بررسی وضعیت کارآفرینی سازمانی در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 18، شماره 3]
کتابخانههای عمومی.طراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای مؤثر بر توسعۀ کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره کل کتابخانههای عمومی خوزستان [دوره 24، شماره 2]
کتابخانههای کودکان.تحلیل محتوای مقالات مجلات تخصصی کتابداری و اطلاعرسانی دربارۀ ترویج کتابخوانی و کتابخانههای کودکان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۷ [دوره 16، شماره 4]
کتابخانههای عمومیمطالعۀ اثر تعدیلکنندگی بهرهوری نیروی انسانی در رابطۀ بین اعتماد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 25، شماره 3]
کتابخانههای عمومیشناسایی مؤلفههای پیادهسازی کتابدرمانی در کتابخانههای عمومی کشور از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی و روانشناسی و ارائه الگوی پیشنهادی [دوره 23، شماره 1]
کتابخانههای عمومی.شناسایی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر بهکارگیری سیستمهای شناسایی بهوسیلۀ امواج رادیویی (RFID) در کتابخانههای عمومی [دوره 24، شماره 1]
کتابخانههای عمومی.عوامل ترغیبکننده مطالعه در میان مراجعان کتابخانههای عمومی شهر ساری [دوره 22، شماره 2]
کتابخانۀ دیجیتالبازاندیشی در معماری فضاهای کتابخانههای عمومی بهمنظور بازتعریف الگویی تازه [دوره 29، شماره 1]
کتابخانۀ عمومیخودآیینی از منظر فیلسوفان بزرگ اخلاق و ساخت مقیاس سنجش اخلاق خودآیین برای کتابداران کتابخانههای عمومی ایران [دوره 25، شماره 2]
کتابخانۀ عمومیمهارتهای موردنیاز کتابداران کتابخانههای عمومی در بخش کودک و نوجوان [دوره 28، شماره 4]
کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایران.بررسی کیفیت فهرستنویسی تحلیلی و ردهبندی کتابهای عربی کتابخانۀ ملیجمهوری اسلامیایران در طول سالهای 1380- 1386 [دوره 16، شماره 1]
کتابخوانیشناسایی فرصتها، تهدیدها و موانع برگزاری مسابقات کتابخوانی در کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 30، شماره 0]
کتابداربررسی رابطه جو سازمانی و تعهد سازمانی کتابداران کتابخانه های عمومی شهر مشهد از دیدگاه کتابداران
[دوره 18، شماره 3]
کتابدارتأثیر رضامندی و استرس شغلی در شیوه بهکارگیری راهبردهای مدیریت تعارضکتابداران نهاد کتابخانههای عمومیکشور [دوره 17، شماره 1]
کتابدارانسکوت سازمانی کتابداران کتابخانههای عمومی کشور: عوامل اثرگذار و اثرپذیر (سال 1392) [دوره 21، شماره 3]
کتابدارانپیشبینی کاربست مهارتهای سواد رسانهای کتابداران با استفاده از نظریه رفتار برنامهریزی شده و شخصیت [دوره 30، شماره 0]
کتابدارانبررسی میزان تاثیر کتاب درمانی به شیوه پیاده سازی طرح مهارت خودشناسی با موضوع دوازده کهنالگوی سفر شخصیتی بر احساس سلامتی و کیفیت زندگی کتابداران [دوره 30، شماره 0]
کتابدارانتجارب کتابداران کتابخانههای عمومی در دوران همهگیری کووید-19: مطالعۀ موردی کتابخانۀ مرکزی پارک شهر تهران [دوره 29، شماره 3]
کتابدارانجایگاه اجتماعی رشته علم اطلاعات و دانششناسی در نظر کتابداران شاغل در کتابخانههای شهر اهواز
[دوره 23، شماره 2]
کتابدارانبررسی رابطهی بین متغیرهای شغلی و غیرشغلی با کیفیت زندگی کاری کتابداران در استان یزد [دوره 21، شماره 3]
کتابدارانبررسی اثربخشی آموزش پویایی اجتماعی در ارتقای مهارتهای ارتباطی کتابداران کتابخانههای عمومی شهرستان خمینیشهر [دوره 26، شماره 2]
کتابداران کتابخانه های عمومیبررسی وضعیت سواد اطلاعاتی کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 20، شماره 4]
کتابداران کتابخانههای عمومیشناسایی عناوین و شایستگیهای شغلی کتابداران کتابخانههای عمومی بر مبنای تحلیل محتوای آگهیهای شغلی [دوره 30، شماره 3]
کتابداران کتابخانۀ عمومی.بررسی عوامل محتوایی و فرایندی مؤثر بر انگیزش کتابداران کتابخانههای عمومی فارس [دوره 21، شماره 4]
کتابداری و اطلاعرسانیمیزان همکاری گروهی نویسندگان مقالات ارائهشده در همایشهای تخصصی کتابداری و اطلاعرسانی ایران در فاصلۀ سالهای 1383-1386 [دوره 16، شماره 3]
کودکان پیشدبستانی.تاثیر قصهگویی در کتابخانه های عمومی بر افزایش خلاقیت کودکان پیشدبستانی: یک پژوهش تجربی [دوره 22، شماره 2]
کودکان دبستانی.آموزش سواد اطلاعاتی به کودکان 7 تا 11 ساله ایرانی [دوره 24، شماره 2]
کودکان و نوجوانانشناسایی خدمات جنبی در کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه و نقش آنها در جذب و نگهداشت کودکان و نوجوانان [دوره 25، شماره 1]
کودکان و نوجوانان.بررسی وضعیت انتشار داستانهای بازنویسیشده از شاهنامه و مثنوی برای کودکان و نوجوانان از سال 1369 تا 1389
[دوره 19، شماره 3]
کودکان.تأثیر کتابدرمانی بر کاهش میزان افسردگی در کودکان (مطالعۀ موردی بهزیستی استان تهران) [دوره 21، شماره 2]
کووید-19پذیرش استفاده از سامانههای یادگیری الکترونیک مجازی در دوران همهگیری کووید-19: مطالعۀ موردی کتابداران ادارۀ کل کتابخانههای عمومی استان تهران [دوره 29، شماره 3]
کووید-19بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به ادامۀ استفادۀ کاربران از صفحات اینستاگرام کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 29، شماره 3]
کهگلویه و بویراحمدنقش دانش بیننسلی در رابطه بین انگیزه خودمختاری، وابستگی متقابل وظیفه و اهمیت وظایف با اشتراک دانش ضمنی کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 30، شماره 0]
گادامرجُستاری در رویکرد دیالکتیکی به «خواندن» [دوره 18، شماره 1]
گرامیداشت علمتحلیل تاریخی وضعیت ارتباطات عمومی علم در مجلات علمی عمومی ایرانی (1290 ـ 1390 خورشیدی) [دوره 19، شماره 2]
گروه بحث الکترونیکی انجمن کتابداری استرالیا.بررسی و مقایسۀ اشتراک دانش در میان کتابداران عضو گروههای بحث الکترونیکی علوم کتابداری و اطلاعرسانی ایران، آمریکا و استرالیا
[دوره 20، شماره 1]
گروه سنی جمیزان بهکارگیری مؤلفههای کارآفرینی در کتابهای داستانی کودکان [دوره 29، شماره 4]
گروه سنی «ج»بررسی عناصر داستان در کتابهای کودکان گروه سنی «ج» منتشرشده در فاصلۀ سالهای 1394-1390 [دوره 25، شماره 1]
گروههای خاص.بکارگیری تلفیق فناوری RFID و موبایل در سیستم کتابخانه های نابینایان(RFMB),مطالعه موردی کتابخانه نابینایان شهر شیراز [دوره 21، شماره 1]
گشتل اطلاعاتینگاهی تطبیقی به آراء اطلاعشناختی لوچیانو فلوریدی و رافائل کاپورو [دوره 15، شماره 1]
گیلانارزیابی عملکرد کتابداران به روش 360 درجه: مطالعۀ موردی کتابخانه های عمومی استان گیلان [دوره 18، شماره 4]
لایبکوالبررسی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی از طریق مدل تحلیل شکاف مبتنی بر دیدگاه کاربران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی مستقر در شهر تبریز [دوره 20، شماره 4]
لرستانتحلیل رفتارهای اعتراضآمیز مشتریان کتابخانههای عمومی استان لرستان: عوامل اثرگذار و پیامدها [دوره 22، شماره 4]
لیبکوآلسنجش سطوح کیفیت خدمات کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی با استفاده از مدل لایبکوال [دوره 15، شماره 4]
مؤسسه نمایه بررسی محیط رابط کاربری پایگاه اطلاعاتی نمایۀ نشریات فارسی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی کشور [دوره 19، شماره 2]
مؤلفههای رفتار انتخاب کتابتحلیلی بر رفتار انتخاب کتاب اعضای نوجوان کتابخانههای عمومی ایران [دوره 29، شماره 2]
متخصصان طراح وبسایتبررسی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مطرح در طراحی وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی ایران از دیدگاه کاربران و متخصصان ایرانی طراح این وبسایتها [دوره 14، شماره 4]
مجله پژوهشهای جغرافیاییبررسی خوداستنادی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در مجلههای «نامهی علوم اجتماعی» و «پژوهشهای جغرافیایی» طی سالهای1378 تا 1386 [دوره 15، شماره 3]
مجموعهسازیبررسی وضعیت مجموعهسازی در کتابخانههای آموزشگاهی دبیرستانهای دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 88-1387 [دوره 15، شماره 2]
مخاطره کتابخانهمطالعۀ مخاطرههای پیشِ روی خدمات کتابخانههای تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 25، شماره 3]
مدارس استثنائینیازهای اطلاعاتی دانشآموزان ناشنوا و کمشنوای مدارس استثنائی شهر شیراز از نظر معلمان آنان [دوره 17، شماره 3]
مدارس سما.تأثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر وضعیت مطالعۀ نوجوانان: مطالعۀ موردی دانشآموزان مقطع متوسطۀ مدارس دخترانۀ سما در شهر تهران [دوره 24، شماره 1]
مدل ارزیابیارزیابی کیفی خدمات تحویل مدرک الکترونیکی در کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس رضوی بر اساس مدل پیشنهادی [دوره 22، شماره 3]
مدل سی.ای.اس. بررسی رابطۀ بین اضطراب کتابخانهای و نگرش رایانهای (مدل سی. ای. اس.) کاربران کتابخانههای عمومی شهرستان دزفول [دوره 21، شماره 4]
مدل شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتزبررسی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر اساس مدل شش مهارت بزرگ آیزنبرگ و برکویتز [دوره 16، شماره 2]
مدل شکاف – گلچین.مدل دو مرحله ای شکاف- گلچین برای نمایه سازی خودکار متون فارسی [دوره 21، شماره 1]
مدل فازی.طراحی مدل تصمیمگیری چندشاخصۀ فازی برای انتخاب مدیران کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران [دوره 22، شماره 1]
مدل SAWرتبهبندی کتابخانههای عمومی جهان مبتنی بر شاخصهای عملکرد کمی با استفاده از رویکرد MADM و مدلSAWSAW [دوره 15، شماره 2]
مدلیابی معادلات ساختاریمدلیابی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 22، شماره 1]
مدلیابی معادلات ساختارینقش قراردادهای روانشناختی بر تعهد سازمانی با میانجی اعتماد سازمانی در کتابداران کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 21، شماره 4]
مدیریت استراتژیکامکانسنجی خصوصیسازی کتابخانههای عمومی با استفاده از تحلیل SWOT [دوره 19، شماره 2]
مرور نظاممندخدمات، فرصتها، ظرفیتها و چالشهای کتابخانههای عمومی در ارائه اطلاعات سلامت: مرور نظاممند [دوره 28، شماره 3]
مرور نظاممندفعالیتهای کتابخانههای عمومی در توسعه اقتصادی جامعه: یک مرور نظاممند [دوره 29، شماره 2]
مرور نظاممندموانع و راهبردهای ارائۀ خدمات کتابخانههای عمومی به گروههای قومی و اقلیتها در
جوامع چندفرهنگی بر اساس تجربیات جهانی [دوره 25، شماره 4]
مرور نظاممندخودکارسازی پیشنهاد داور برای دستنوشتهها: مرور نظاممند متون پژوهشی [دوره 25، شماره 3]
مرور نظاممندنقش اقتصاد خلاق در کارآفرینی و درآمدزایی کتابخانههای عمومی: مرور نظاممند [دوره 28، شماره 2]
مزیت رقابتی پایداراستفاده از رویکرد سرمایههای فکری به منظور ارتقاء مزیت رقابتی پایدار در کتابخانههای عمومی استان خوزستان [دوره 20، شماره 3]
مسئولان کتابخانهارزیابی عملکرد مسئولین کتابخانههای عمومی شهر قم با استفاده از روش بازخورد 360 درجه [دوره 29، شماره 2]
مستندسازیسخن سردبیر: گاهی کوزهگر از کوزۀ شکسته آب میخورد [دوره 25، شماره 3]
مشارکت کاربرانمطالعۀ دیدگاه کتابداران و کاربران درمورد چالشها و راهکارهای مشارکت کاربران در فعالیتها و خدمات کتابخانهها: مورد مطالعه کتابخانههای عمومی شهر بندرعباس [دوره 27، شماره 4]
مشاور اطلاعاتنیازسنجی حرفه مشاور اطلاعات [دوره 29، شماره 4]
معیارهای آی.اس.آیبررسی معیارهای ارزیابی مجلهها در گزارشهای استنادی نشریات فارسی در پایگاه استنادی علوم کشورهای اسلامی مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری [دوره 15، شماره 1]
معیارهای ارزیابیبررسی کتابهای مرجع فارسی چاپی کودکان و نوجوانان منتشره بین سالهای 1390-1385 از نظر اعتبار، وسعت و کیفیت [دوره 21، شماره 2]
معیارهای مارکمهمترین معیارهای یک فرمت مارک از دید صاحب نظران مارک در ایران [دوره 20، شماره 4]
مفهوم برندمفهومسازی برند کتابخانهها بر پایه مرور نظاممند پژوهشها [دوره 27، شماره 1]
مقاومت در برابر تغییر.مطالعه عوامل موثر مقاومت در برابر تغییر در کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی [دوره 20، شماره 4]
مکانیابی.مروری نظاممند بر پژوهشهای مکانیابی کتابخانههای عمومی با استفاده از نظام اطلاعات جغرافیایی [دوره 27، شماره 3]
ملکانبررسی تأثیر عوامل سازمانی بر عملکرد مدیریت دانش در آموزش و پرورش: مطالعه موردی آموزش و پرورش شهر ملکان [دوره 17، شماره 4]
منابع اطلاعاتیتأثیر ادراک کاربران از مسئولیت اجتماعی بر میزان استفاده از خدمات و منابع از طریق تصویر سازمانی ادراکشده در کتابخانههای عمومی [دوره 27، شماره 1]
نشر ایران بررسی پیامدهای الحاق ایران به نظام بینالمللی حق مؤلف از دیدگاه ناشران شهر تهران [دوره 18، شماره 2]
نشر کتاببررسی عوامل مؤثر بر نشر حرفهای کتاب و ارائه الگو در ایران [دوره 30، شماره 4]
نشریات علمیبررسی عوامل موثر بر پذیرش انتشار مقالۀ ویدئویی در نشریات علمی بر مبنای مدل یکپارچۀ پذیرش و کاربرد فناوری توسط اعضای هیئتعلمی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 26، شماره 3]
نشریات لاتینمروری بر تحلیل استنادی و گزارش استنادی مجلهها و کاربرد آن در انتخاب نشریات لاتین [دوره 15، شماره 3]
نظام آراستگی 5S ارزیابی محیطی کتابخانه های عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور از دیدگاه کتابداران بر اساس معیارهای نظام آراستگی 5S [دوره 18، شماره 3]
نظریه تابآوریدلالتهای آیندهپژوهانه نظریه تابآوری بر کتابخانههای عمومی ایران [دوره 28، شماره 3]
نظریه زمینه ای. نقش کتابخانههای عمومی در افزایش سرمایه اجتماعی: مطالعه موردی شهر تهران [دوره 18، شماره 2]
نظریه زمینهایالگوی امکانسنجی اقتصاد خلاق در کتابخانههای عمومی با روش نظریه زمینهای [دوره 27، شماره 4]
نظریه یکپارچه پذیرش فناوری.نقش اضطراب رایانهای در پذیرش سامانه اطلاعاتی مدیریت کتابخانههای عمومی مبتنی بر نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری [دوره 26، شماره 2]
نظریهپردازی داده بنیاد.الگوی اطلاعیابی مناسب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در وب [دوره 17، شماره 3]
نظریۀ اشاعۀ نوآوری راجرزتعیین عوامل مؤثر بر پذیرش نرمفزارهای «فهرست اجتماعی» و نوع آهنگ آن بر اساس نظریۀ اشاعۀ نوآوری راجرز در کتابخانههای عمومی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 28، شماره 4]
نفساطلاع چیست؟ با تأکید بر یافتههای زینس [دوره 26، شماره 2]
نهاد کتابخانه های عمومی کشور تأثیر مشاورۀ اطلاعاتی بر کاهش اضطراب کتابخانهای و رفتارهای کتابخانهای کاربران کتابخانه عمومی شهید توکلی فولادشهر [دوره 19، شماره 4]
نهاد کتابخانه های عمومی کشورتأثیر مشاورۀ اطلاعاتی بر بهبود رفتار اطلاعیابی مراجعان به کتابخانه های عمومی کشور: مطالعۀ موردی کتابخانۀ عمومی شهید توکلی فولادشهر [دوره 18، شماره 4]
نهاد کتابخانهای عمومی کشوربررسی میزان انطباق مؤلفههای سیبرنتیک در نظام جامع آماری: مطالعه موردی نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 30، شماره 3]
نهاد کتابخانههای عمومی کشورتحلیل رابطه جو سازمانی با متغیرهای نگرشی و رفتارهای فرانقش در نیروی انسانی کتابخانههای عمومی
[دوره 17، شماره 4]
نهاد کتابخانههای عمومی کشورارزیابی طرح «کتاب من» از دیدگاه کتابداران و استفادهکنندگان مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی شهر تهران [دوره 18، شماره 1]
نهاد کتابخانههای عمومی کشوربررسی وبگاههای ادارات کل کتابخانههای عمومی ایران: مطالعه وبسنجی [دوره 17، شماره 2]
نهاد کتابخانههای عمومی کشوربررسی و ارزیابی وضعیت بهکارگیری اسباببازی در کتابخانههای عمومی کشور [دوره 27، شماره 1]
نهاد کتابخانههای عمومی کشور.مقایسه وضعیت کتابخانههای عمومی استان همدان با سند چشمانداز نهاد کتابخانههای عمومی کشور در افق ایران 1404 [دوره 20، شماره 4]
نهاد کتابخانههای عمومی کشور.نحوۀ اتخاذ راهبردهای مدیریت تعارض در میان کتابداران کتابخانه های عمومی: بررسی نقش خلاقیت
[دوره 16، شماره 2]
نهاد کتابخانههای عمومی کشور.بررسی میزان رضایت شغلی مدیران کتابخانه های عمومی وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراکز استان ها [دوره 16، شماره 1]
نهاد کتابخانههای عمومی کشور.تأثیر زیرساختهای مدیریت دانش و ابعاد بهبود تصمیمگیری مدیران بر مدیریت دانش کارکنان در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 25، شماره 2]
نهاد کتابخانههای عمومی کشور.ارزیابی نقش تبلیغات در جذب مخاطب به کتابخانههای وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور بر اساس مدل آیدا در شهر تهران [دوره 24، شماره 4]
نهاد کتابخانههای عمومی کشورتعیین عوامل حاکمیت فناوری اطلاعات در معماری سازمانی نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 30، شماره 0]
نهاد کتابخانههای عمومی کشوربررسی وضعیت استفاده کتابداران و کاربران کتابخانههای عمومی از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 30، شماره 1]
نهاد کتابخانههای عمومی کشوربررسی میزان استرس شغلیکتابداران و مدیران کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور (مطالعه موردی شهر تهران) [دوره 16، شماره 3]
نیاز کاربرانارزیابی اوپکهای مبتنی بر وب کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 14، شماره 4]
نیازسنجی آموزشیشناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی کاربران کتابخانههای عمومی ایران برای طراحی و اجرای دورههای آموزشی مناسب در سطح کشور [دوره 27، شماره 3]
نیازهاشناسایی نیازها و خدمات موردانتظار سالمندان از کتابخانههای عمومی ایران به روش تحلیل محتوا [دوره 26، شماره 4]
وابستگی موضوعیمیزان تخصصگرایی مجلههای علمی- پژوهشی علم اطلاعات و دانششناسی فارسی بر اساس موضوع مقالات منتشر شده بین سالهای 1387 تا 1391 [دوره 20، شماره 3]
وبسنجی.بررسی کیفیت وبگاه های استانی نهاد کتابخانههای عمومی ایران با استفاده از ابزار WQET و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آنها [دوره 21، شماره 1]
وبپورتال.ارزیابی وب پورتالهای کتابخانههای عمومی مستقر در استان تهران [دوره 23، شماره 3]
وضعیت مطلوب. مقایسۀ کارایی در مرزهای واقعی برای کتابخانههای نهادی و مشارکتی استانها و تعیین اهمیت شاخصها برای رسیدن به شرایط مطلوب [دوره 21، شماره 3]
هیئتامنابررسی ساختار اداری هیئتامنای کتابخانه های عمومی ایالات متحده امریکا بهمنظور ارائۀ الگویی برای کاربست در انجمنهای کتابخانههای عمومی ایران [دوره 28، شماره 1]
کتابخانه دانشگاهیارائه ویژگیهای مناسب برای سیستمهای مدیریت محتوای وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی ایران بر اساس عناصر مطرح در وبسایتهای کتابخانههای دانشگاهی دنیا [دوره 15، شماره 1]
معیارهای ارزیابی.ارزیابی نرمافزارهای جامع کتابداری تحت وب پارسآذرخش، نوسا و نمایه در بازیابی اطلاعات [دوره 16، شماره 1]