دوره 5، شماره 3 و 4 - ( 11-1374 )                   دوره 5 شماره 3 و 4 صفحات 33-30 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

موسوی زاده زهرا. کارکنان کتابخانه های عمومی . تحقیقات اطلاع‌رسانی و كتابخانه‌های عمومی. 1374; 5 (3 و 4) :30-33

URL: http://publij.ir/article-1-594-fa.html


عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی
چکیده:   (5539 مشاهده)
کتابخانه های عمومی از جمله کتابخانه هایی هستند به طور رایگان یا با مبلغی ناچیز در خدمت افراد یک جامعه یا منطقه قرار می گیرند. توده مردم یا قشر خاصی از آنها نظیر کودکان،کارمندان،بیماران،زندانیان،کارگران،معلولان،نوسوادان،باسوادان،متخصصین،محققین و.... در حوزه خدماتی این کتابخانه قرار دارند و در خدمت کسانی است که بتوانند از آن بهره بگیرند. هدف کتابخانه های عمومی خدمت به توده مردم یا گروه خاصی از افراد است و همچون یک مرکز فرهنگی در جامعه است که با خدمات گسترده خود می تواند در حفاظت از دموکراسی آگاهی سیاسی،اجتماعی،علمی وتشویق فعالیتهای خلاق زمان فراغت موثر باشد
متن کامل [PDF 147 kb]   (347 دریافت)    
نوع مطالعه: كيفي |
دریافت: 1392/5/12 | پذیرش: 1401/3/12 | انتشار: 1374/11/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research on Information Science and Public Libraries

Designed & Developed by : Yektaweb