1. اسکندریان، سمیه (1390). تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر یادگیری و یادداری دانشآموزان پایۀ دوم (پایاننامۀ کارشناسیارشد). دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
2. اسمیسیکلاس، مارک (1394). قدرت گرافیک اطلاعات: استفاده از تصاویر برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان (حمید کاظمی و مینا مقدس داراب، مترجمان) (علیرضا نوروزی، ویراستار). تهران: چاپار.
3. اشمیت، ریچارد ای. (1395). یادگیری حرکتی و اجرا از اصول تا تمرین (مهدی نمازیزاده، مترجم). تهران: سمت.
4. امانی طهرانی، محمود (1396). یادگیری رشددهنده: ارائۀ الگویی سهضلعی برای تعالی مدرسه از طریق اصلاح فرایند یادگیری. رشد معلم، (307)، 30 -39.
5. ایزدیراد، حسین؛ و ضاریان، ایرج (1394). رابطۀ سواد سلامت با وضعیت سلامت عمومی، رفتارهای پیشگیرانه و استفاده از خدمات سلامت در منطقۀ بلوچستان. مجلۀ آموزش و سلامت جامعه، 2(3)، 50-43.
6. بذرافکن، لیلا؛ حقانی، فریبا؛ شکور، مهسا؛ امید، اطهر؛ جوهری، زهرا؛ و نبیئی، پریسا (1393). عوامل مؤثر بر یادگیری در قرن بیستویکم از دیدگاه دانشجویان شرکتکننده در مدارس تابستانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. مجلۀ پزشکی هرمزگان، 18(3)، 295-299.
7. خدائی، علیرضا، گنجهای، ساسان؛ و منصوریان، معصومه (1395). عوامل مؤثر بر یادگیری و رشد مهارتهای بالینی درس داروشناسی از دیدگاه دانشجویان رشتۀ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز. نشریۀ گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 13(2)، 182-191.
8. داناییمقدم، دلنشین (1397). بررسی تعامل کودکان با کتابهای داستانی واقعیت افزوده (پایاننامۀ دکتری). دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.
9. زمردپوش، طناز (1397). نقش ابعاد منفعت و ریسک ادراکشده بر قصد کاربران شبکههای اجتماعی از جستجو و بهاشتراکگذاری اطلاعات سلامت (پایاننامۀ کارشناسیارشد). دانشگاه تهران، تهران، ایران.
10. سبزواری، سکینه؛ نیکبخت نصرآبادی، علیرضا؛ و نگاهبان بنابی، طیبه (1393). منابع جستجوی اطلاعات سلامت زنان: یک مطالعۀ کیفی. مجلۀ تحقیقات کیفی در علوم سلامت، ۳(۴)، 362-349.
11. صفری مرادآبادی، علی؛ آقاملایی، تیمور؛ رمضانخانی، علی؛ و دادیپور، سکینه (1396). سواد سلامت زنان باردار شهر بندرعباس. مجلۀ دانشکدۀ بهداشت و انستیتو تحقیقات بهداشتی، ۱۵(۲)، 132-121.
12. غفاریان مهربانی، زهره (1396). تأثیر اینفوگرافیک زندگینامهها در اشاعه و پخش اطلاعات سرگذشتنامهای. ارتباط علمی، 42(3)، 10-1.
13. کیانی، معصومه (1392). بازیابی اطلاعات تصویری حوزۀ سلامت در وب از دیدگاه متخصصان علوم پزشکی (پایاننامۀ کارشناسیارشد). دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.
14. موسوی چلک، افشین؛ و عارف، ریاحی (1396). سواد سلامت و منابع کسب آن در میان کتابداران کتابخانههای عمومی استان مازندران. مجلۀ علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ۲۱(۶)، ۷۳-۶۴.
15. نبوی، جمالالدین؛ و عسگریان، مهناز (1383). عوامل مؤثر بر یادگیری در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران. مجلۀ علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، 14(1)، 48-41.
16. نجفی، صدیقه (1383). تأثیر آموزش تصویری بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایۀ اول و دوم دورۀ راهنمایی منطقۀ جی اصفهان در درس تاریخ سال تحصیلی 81-80. فصلنامۀ پژوهش در برنامهریزی درسی، 1(1)، 98-81.
17. نعیمی بالادیز، ملیحه (1395). بررسی قابلیتها و قواعد اینفوگرافیک با رویکرد آموزش درس علوم تجربی دورۀ اول متوسطه (پایاننامۀ کارشناسیارشد). مؤسسۀ آموزش عالی فردوس، مشهد، ایران.
18. نوروزی، علیرضا؛ و ولایتی، خالید (1389). نمایهسازی موضوعی: نمایهسازی مفهومی. تهران: چاپار.
20. Comello, M. L. G., Qian, X., Deal, A. M., Ribisl, K. M., Linnan, L. A., & Tate, D. F. (2016). Impact of game-inspired infographics on user engagement and information processing in an eHealth program. Journal of medical Internet research, 18(9), e237.
21. De Haan, Y., Kruikemeier, S., Lecheler, S., Smit, G., & van der Nat, R. (2018). When does an infographic say more than a thousand words? Audience evaluations of news visualizations. Journalism Studies, 19(9), 1293-1312.
22. Hollingworth, A., Williams, C. C., & Henderson, J. M. (2001). To see and remember: Visually specific information is retained in memory from previously attended objects in natural scenes. Psychonomic Bulletin & Review, 8(4), 761-768.
23. Huang, S., Martin, L. J., Yeh, C. H., Chin, A., Murray, H., Sanderson, W.B., Mohindra, R., Chan, T. M., & Thoma, B. (2018). The effect of an infographic promotion on research dissemination and readership: A randomized controlled trial. Canadian Journal of Emergency Medicine, 20(6), 826-833.
24. Papic, A., & Sušilović, S. (2018, May). Students' preferences regarding the transfer of information and knowledge through infographics tools. In 2018 41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) (pp. 0574-0579). IEEE.
25. Rezaei, N., & Sayadian, S. (2015). The impact of infographics on Iranian EFL learners' grammar learning. Journal of Applied Linguistics and Language Research, 2(1), 78-85.
26. Schmidt, R. A., & Lee, T. D. (1997). Motor learning and performance: From principles to application. Champaign, IL: Human Kinetics.
27. Smiciklas, M. (2012). The power of infographics: Using pictures to communicate and connect with your audiences. Indiana: Que Publishing.
28. Wang, M. P., Viswanath, K., Lam, T. H., Wang, X., & Chan, S. S. (2013). Social determinants of health information seeking among Chinese adults in Hong Kong. PloS one, 8(8), e73049.
29. Zachary, J., Iyengar, S. S., & Barhen, J. (2001). Content based image retrieval and information theory: A general approach. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 52(10), 840-852.