دوره 4، شماره 3 و 4 - ( 11-1373 )                   دوره 4 شماره 3 و 4 صفحات 86-77 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

چستر تسارز، قائینی زهره. رهنمای عملی پیرامون کتابهای کودکان . تحقیقات اطلاع‌رسانی و كتابخانه‌های عمومی. 1373; 4 (3 و 4) :77-86

URL: http://publij.ir/article-1-560-fa.html


چکیده:   (4626 مشاهده)
تحقیق پیرامون ادبیات کودکان بسان جستجوهای داستانهای پریان است. سفربسیارسخت وطولانی است.وسوسه هایی برای سرگردان شدن و نظربه بن بست رسیدن در سراسر راه وجود دراد،اما می توان اطمینان داشت که با کشفیات کوچک بسیار که در طول راه بدست می آیند، رضایت وخشنودی واقعی در پایان حاصل می شود. مطالعه کتابهای کودکان با حوزه های ادبی،هنری،و تاریخی ارتباط می یابد،دیگر اصول اساسی همچون نقد ادبی،آموزش و پرورش، جامعه شناسی و روانشناسی را در برمی گیرد،و بخش مهمی از تاریخ اجتماعی است.
متن کامل [PDF 460 kb]   (177 دریافت)    
موضوع مقاله: مطالعات فرهنگي
دریافت: 1392/5/10 | پذیرش: 1401/3/12 | انتشار: 1373/11/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research on Information Science and Public Libraries

Designed & Developed by : Yektaweb