چکیده: (5213 مشاهده)
در حال حاضر اگرچه ممکن است با یک تحول انقلابی مواجه باشیم،ولی این هم نادرست خواهد بود که گفته شود "خدمات فنی" صرفاً بواسطۀ پیشرفت اتوماسیون و ارتباطات الکترونیکی تغییر می یابد،زیرا خدمات فنی خود همواره در حال تغییر است. آشکار است که کتابداران بخش خدمات عمومی،از تکنولوژی جدید و منابع اطلاعاتی الکترونیکی سیار بهره می برند. این در حالی است که ما تلاش می کنیم در خدمات فنی حتی نظری به کارهای عقب مانده و چاپی خود بیفکنیم و در عین حال،هنوز از آن منابع استفاده کنیم. همچنین در مورد کتابها ونشریات سعی بر آن است که به این زودیها از آنها فاصله نگیریم و البته تکنولوژی نوین ما را یاری خواهد داد تا با کارآیی بیشتری از آنها بهره ببریم.
موضوع مقاله:
مديريت اطلاعات و مديريت دانش دریافت: 1392/5/15 | پذیرش: 1401/3/12 | انتشار: 1375/11/27