دوره 6، شماره 3 و 4 - ( 11-1375 )                   دوره 6 شماره 3 و 4 صفحات 82-76 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

مک کوی پاتریشیا، هوشیار عشقی وحید، فتّاحی شایسته. اینترنت وخدمات فنی کتابخانه . تحقیقات اطلاع‌رسانی و كتابخانه‌های عمومی. 1375; 6 (3 و 4) :76-82

URL: http://publij.ir/article-1-647-fa.html


چکیده:   (4585 مشاهده)
در حال حاضر اگرچه ممکن است با یک تحول انقلابی مواجه باشیم،ولی این هم نادرست خواهد بود که گفته شود "خدمات فنی" صرفاً بواسطۀ پیشرفت اتوماسیون و ارتباطات الکترونیکی تغییر می یابد،زیرا خدمات فنی خود همواره در حال تغییر است. آشکار است که کتابداران بخش خدمات عمومی،از تکنولوژی جدید و منابع اطلاعاتی الکترونیکی سیار بهره می برند. این در حالی است که ما تلاش می کنیم در خدمات فنی حتی نظری به کارهای عقب مانده و چاپی خود بیفکنیم و در عین حال،هنوز از آن منابع استفاده کنیم. همچنین در مورد کتابها ونشریات سعی بر آن است که به این زودیها از آنها فاصله نگیریم و البته تکنولوژی نوین ما را یاری خواهد داد تا با کارآیی بیشتری از آنها بهره ببریم.
متن کامل [PDF 866 kb]   (198 دریافت)    
موضوع مقاله: مديريت اطلاعات و مديريت دانش
دریافت: 1392/5/15 | پذیرش: 1401/3/12 | انتشار: 1375/11/27

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research on Information Science and Public Libraries

Designed & Developed by : Yektaweb