چهارشنبه 12 شهریور 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اخلاق نشر
اعضای هیئت تحریریه
بانکها و نمایهنامهها
داوران فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات زودآیند
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرایند پذیرش مقالات
فرم ارسال مقاله
تماس با ما
جستجو در سایت
دوره 19، شماره 2 - ( 6-1392 )
سخن سردبیر؛آسیب های پژوهش
ص. 168-163
دکترغلامرضا فدائی
*
چکیده
(6133 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(623 دریافت)
ارزیابی مهارتهای فنآوری اطلاعات کتابداران و تبیین عوامل مؤثر بر آن در کتابخانههای عمومی شهرستان یزد
ص. 188-169
محمدعلی فرهنگ نژاد
*
،
غلامرضا بردبار
چکیده
(8668 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(896 دریافت)
تعیین میزان تحقق شاخصهای مدیریت بومی در کتابخانههای عمومی استان مرکزی
ص. 200-189
شادی سادات سجادی
*
،
فهیمه باب الحوائجی
چکیده
(7238 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(922 دریافت)
بررسی محیط رابط کاربری پایگاه اطلاعاتی نمایۀ نشریات فارسی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی کشور
ص. 212-201
سید نورالدین انواریان
*
،
زهیر حیاتی
چکیده
(8902 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(857 دریافت)
امکانسنجی خصوصیسازی کتابخانههای عمومی با استفاده از تحلیل SWOT
ص. 233-213
ابوالفضل اسدنیا
*
،
پیمان جلیلپور
چکیده
(9178 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1043 دریافت)
تحلیل تاریخی وضعیت ارتباطات عمومی علم در مجلات علمی عمومی ایرانی (1290 ـ 1390 خورشیدی)
ص. 255-235
زهرا اجاق
*
،
حمید عبداللهیان
چکیده
(11659 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(807 دریافت)
تأملاتی بر نمایه سازی تصاویر: یک تصویر ارزشی برابر با هزار واژه
ص. 276-257
صالح رحیمی
*
،
مرتضی کوکبی
،
فریده عصاره
،
علیرضا نوروزی
چکیده
(12334 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1191 دریافت)
دیدگاه دانشجویان کارشناسی دربارۀ نقش و جایگاه کتابهای درسی الکترونیکی در نظام آموزشی ایران. هشدار سرقت علمی: این مقاله به دلیل چاپ مجدد عین آن در شماره زمستان 92 مجله
ص. 288-277
شبنم نثری (بلوکه شده به دلیل ارتکاب به سرقت علمی)
*
،
عیسی رضایی
چکیده
(8347 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(769 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS