جمعه 31 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اخلاق نشر
اعضای هیئت تحریریه
بانکها و نمایهنامهها
داوران فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات زودآیند
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرایند پذیرش مقالات
فرم ارسال مقاله
تماس با ما
جستجو در سایت
دوره 23، شماره 1 - ( 3-1396 )
سخن سردبیر: شفافیت اطلاعاتی و نقش علم اطلاعات و دانششناسی
ص. 10-7
غلامرضا فدایی
*
چکیده
(8875 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1031 دریافت)
طبقهبندی در فضای مجازی (با تأکید بر نظرات تردینیک)
ص. 30-11
غلامرضا فدایی
*
چکیده
(3792 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1152 دریافت)
رابطه سبکهای فرزندپروری و گرایش به مطالعه در نوجوانان (مطالعه موردی: دبیرستانهای تهران)
ص. 48-31
زهرا سعیدی
،
نجلا حریری
،
زهرا اباذری
*
چکیده
(4320 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1680 دریافت)
مطالعه تطبیقی مدخلهای زندگینامهای در فرهنگنامه کودکان و نوجوانان با دایرهالمعارفهای چاپی مشابه انگلیسی زبان
ص. 70-49
آزادمهر دانش فاطمیه
*
،
محسن حاجی زینالعابدینی
چکیده
(3920 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1340 دریافت)
بررسی و مقایسه دیدگاه دبیران و دانشآموزان دبیرستانهای شهر اهواز درباره ضرورت وجود کتابخانههای آموزشگاهی و کتابدار متخصص
ص. 87-71
زاهد بیگدلی
،
لیلا ذوالفقاری اصل
*
چکیده
(4145 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1433 دریافت)
شناسایی مؤلفههای پیادهسازی کتابدرمانی در کتابخانههای عمومی کشور از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی و روانشناسی و ارائه الگوی پیشنهادی
ص. 110-89
سهیلا خوئینی
،
علیرضا نوروزی
*
،
فاطمه فهیمنیا
چکیده
(4410 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1713 دریافت)
بررسی تأثیر خدمات ارائهشده بر ارزش ادراکشده، رضایت و وفاداری کاربران کتابخانههای عمومی کشور (مطالعه موردی: شهر رشت)
ص. 123-111
جلال مظلوم
*
،
مرتضی سلطانی
،
نیما سلطانینژاد
چکیده
(4566 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1571 دریافت)
رابطه میان هوش معنوی کتابداران و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی)
ص. 142-125
ایرج رداد
*
،
میترا عینآبادی
چکیده
(4051 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1518 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS