جمعه 20 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
اخلاق نشر
اعضای هیئت تحریریه
بانکها و نمایهنامهها
داوران فصلنامه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
مقالات زودآیند
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرایند پذیرش مقالات
فرم ارسال مقاله
تماس با ما
جستجو در سایت
دوره 17، شماره 3 - ( 8-1390 )
سخن سردبیر: گستره دانش کتابداری و اطلاع رسانی
ص. 379-373
غلامرضا فدائی
*
چکیده
(8581 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1607 دریافت)
میزان رضایتمندی استفادهکنندگان کتابخانههای عمومی استان خراسان شمالی از فضا و معماری کتابخانهها
ص. 401-381
رضا مرادپور
*
،
محمد مهوش
چکیده
(13306 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3360 دریافت)
الگوی اطلاعیابی مناسب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در وب
ص. 426-403
علی جلالی دیزجی
،
زهره پروینی
*
چکیده
(12716 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2072 دریافت)
نیاز اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی پرستاران: مروری بر مطالعات انجام شده در جهان
ص. 453-427
محمدرضا داورپناه
*
،
محمد اعظمی
چکیده
(14799 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3385 دریافت)
میزان همکاریهای علمی دانشگاههای علوم پزشکی تیپ یک در سطح ملی و بینالمللی براساس مدارک نمایهشده در پایگاه ISI بین سالهای 2004 تا 2008
ص. 475-455
روحالله شیری
*
،
غلامرضا فدائی
چکیده
(10753 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2424 دریافت)
میزان همخوانی کلیدواژههای مستخرج از چکیده با توصیفگرهای نمایهسازان در پایگاه «چکیده پایاننامههای ایران»
ص. 494-477
محسن نوکاریزی
*
،
کلثوم دهقانی
چکیده
(12196 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2710 دریافت)
نیازهای اطلاعاتی دانشآموزان ناشنوا و کمشنوای مدارس استثنائی شهر شیراز از نظر معلمان آنان
ص. 516-495
زاهد بیگدلی
*
،
سوسن سلاحی
چکیده
(12834 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2232 دریافت)
وضعیت ساختمان و تجهیزات کتابخانه مرکزی تبریز در مقایسه با استانداردهای کتابخانههای عمومی و بررسی میزان رضایت مراجعان از فضای کتابخانه
ص. 544-517
میترا حیدر تأمینی
،
حامد علیپور حافظی
*
،
زهرا عبداللهی
چکیده
(22214 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3653 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS