این شماره مجله از چندین مقاله تشکیل شده است که هر یک به نوعی به انگیزه و یا عدم آن برمیگردد. مقاله اول در مورد معرفتشناسی است و اینکه اختلاف و گونهگونی بر اساس کلام خدا، مبنای شناخت به حساب میآید. دو مقاله اختصاصاً مربوط به عدم کارآیی و فرسودگی شغلی است. مقاله دیگر مرتبط با اعتراض و نارضایتی کارکنان و نیز مقالهای درباره تنوع فرهنگی که به نیازهای مخاطبان و انتظارات آنان ربط دارد و سرانجام مدل راهبردی برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات، هدف آخرین مقاله است.
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |