1. آقایی، قائم؛ دشت بزرگ، محمود؛ باورساداحمدپور، مریم (1395). بررسی زیرساختها و فرایند مدیریت دانش در کتابخانه شرکت برق منطقه ای خوزستان از دیدگاه کارکنان. اولین کنفرانس بینالمللی تکنیک های مدیریت و حسابداری. تهران: همایشگران مهر اشراق.
2. آریازند، علیرضا (1389). جایگاه مدیریت دانش درتصمیمگیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش وپرورش شهرتهران. فصلنامه مدیریت، 7 ( 17).
3. اردلان، امید؛ محمدی فاتح، اصغر و الوانی، مهدی. (1396). تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساختها، ابزارها و حوزههای دانشی). مجله مدیریت توسعه و تحول. 30 (1). 25-13.
4. اکبری، معصومه؛ حسنزاده، محمد و زندیان، فاطمه. (1394). تأثیر نظام مدیریت اطلاعات بر بهبود تصمیمگیری مـدیران استانی و کارکنان نهاد کتابخـانههای عمومی کشور. پایان نامه کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، دانشگاه تربیت مدرس تهران.
5. امیرخانی، امیرحسین و حاجیزاده صفار، محبوبه. (1395). بررسی تأثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد. فصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی مشهد (افق توسعه آموزش علوم پزشکی). 7 (1). 22-15.
6. انصاری، منوچهر؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین؛ رحمانی، کمالالدین؛ حسینی، احد و حسنخانی، حسین. (1392). طراحی چارچوب ارزیابی آمادگی پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در سازمانها بر اساس عوامل حیاتی موفقیت. فرایند مدیریت و توسعه. 26 (1). 86-61.
7. پناهی، بلال. (1397). تأثیر بهکارگیری فناوری اطلاعات بر کسب مزیت رقابتی با نقش میانجی مدیریت دانش. علوم و فنون مدیریت اطلاعات. 4 (3). 158-133.
8. حسنزاده، محمد (1389 ). کتابخانههای عمومی و مدیریت دانش اجتماعی. مجموعه مقالات نشست تخصصی خلاقیت و نوآوری در کتابخانههای عمومی. تهران: نهاد کتابخانههای عمومی. 109-125 .
9. حسنزاده، محمد (1385). بررسی زیرساخت مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران. پایاننامه دکترای کتابداری و اطلاعرسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد.
10. خاتمیان، پریسا (1386). بررسی وضعیت، شیوهها و عوامل مؤثر بر اشتراک دانش در سازمان کتابخانهها، موزهها و مراکز اسناد آستان قدس رضوی. پایاننامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاعرسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد.
11. خجستهفر، مرجان (1388). بررسی زیرساختهای مدیریت دانش و فرآیند تبدیل دانش در مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری بر اساس مدل مطالعه زیرساختهای مدیریت دانش در سازمانها. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
12. خوش کنار، مریم؛ فرجپهلو، عبدالحسین؛ حیدری، غلامرضا (1391). بررسی وضعیت مدیریت دانش بر اساس مدل جاشپارا از دیدگاه مدیران و مسئولان در کتابخانههای عمومی استان خوزستان و ارائه راهکارهایی جهت بهبود وضعیت در این کتابخانهها. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه شهید چمران اهواز.
13. رجوعی، مرتضی؛ عربشاهی، معصومه و مغانی، حمیده (1395). رابطه متغیرهای طراحی ساختار سازمانی و اجرای مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی شهر مشهد. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، 22(1)، 31-52.
14. رضایی، روحاله؛ صلاحی مقدم، نفیسه و شعبانعلی فمی، حسین. (1393). بررسی اثر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز . پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی. 7 (4). 91-77.
15. زندیان، زهره. (1389). بررسی نقش اتوماسیون اداری در بهبود تصمیمگیری مدیران در حوزه ستادی آموزش و پرورش شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی: دانشگاه پیام نور شیراز.
16. شریفزاده، فتاح؛ بود لایی، حسن (1387). مدیریت دانش در سازمانهای اداری، تولیدی و خدماتی. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
17. طبرسا، غلامعلی و اورمزدی، نوشین (1387). تبیین و سنجش عوامل زمینهای برای استقرار مدیریت دانش: مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران. پیام مدیریت. 26 (11). 69-39.
18. عبدی، محمدرضا و صفایی، سپیده. (1393). ارائه الگویی برای ایجاد و استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان امور مالیاتی کشور. پژوهشنامه مالیات. 21 (69). 158-135.
19. فدائی، غلامرضا؛ حسنزاده، محمد و ذراتی، ماشالله (1390). بررسی مفهوم نظام مدیریت دانش. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، 17 (4)، 553-580.
20. قربان فکر، محمد (1392). بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیمگیری مدیران سازمان سنجش و آموزش کشور، پایان نامه کارشناسی ارشد تهران: دانشگاه علم و فرهنگ.
21. محمود زاده، مجتبی؛ ضرغام بروجنی، حمید و صداقت، مریم. (1393). رابطه توانمندسازهای مدیریت دانش با فرایندهای مدیریت. دانش. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) ـ 22 (73). 473-415.
22. مسعودی فر، پیام؛ شعاری، حمیدرضا و مسعودی فر، پویان (1390). تأثیر مدیریت دانش بر قدرت تصمیمگیری مدیران پروژه. سومین همایش ملی ارتقای توان داخلی با رویکرد رفع موانع تولید در شرایط تحریم.
23. مکی زاده، فاطمه و فرزین یزدی، محبوبه (1394). شناسایی ابعاد سیستم مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی و تحلیل تأثیر آن بر توسعه نوآوری ( مطالعه موردی: استان یزد).تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، 21 (3)، 425-447.
24. موسی خانی، محمد؛ رونقی، محمدحسین و رونقی، مرضیه (1394). رابطه فرآیندهای مدیریت دانش و حاکمیت فناوری اطلاعات در سازمان های فعال در حوزه فن آوری. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، 21 (1)، 109-126.
25. نجفی، امیر و امیراصلانی، مریم (1395). تأثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران. پژوهشهای مدیریت کاربردی. 22 (60). 86-63.
26. نظافتی، نوید؛ غنبرتهرانی، نسیم و شیفرا، داوری (1396). شناسایی و تبیین عوامل مؤثر در اشتراک دانش بین سازمانهای همکار و رتبه-بندی آنها (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی). فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت. 8 (32). 114-85.
27. هاشمپور، لیلا؛ غالبی، امیر؛ رضایی شریفآبادی، سعید (1389). بررسی وضعیت زیرساختهای مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانههای ملی جمهوری اسلامی ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاعرسانی، دانشگاه الزهرا.
Akbari, M,. Hassanzadeh, M. & Zandian, F. (2015). The Impact of Information Management System on Improving the Decision Making of Provincial Managers and Staff of the Public Library of Iran. Master of Science in Information Science, Tarbiat Modares University, Tehran.
28. Barthlet, C. A. (2016). Top management incentive compensation and knowledge sharing in multinational corporations. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/smj.712/full
29. Boisot, M. H. (1999). Knowledge assets: securing competitive advantage in the information economy. London, Oxford University Press.
30. Dayan, R., Heisig, P., & Matos, F. (2017). Knowledge management as a factor for the formulation and implementation of organization strategy. Journal of Knowledge Management, 21(2), 308-329. [
DOI:10.1108/JKM-02-2016-0068]
31. Sedighi, M., van Splunter, S., Zand, F., & Brazier, F. (2017). Evaluating critical success factors model of knowledge management: An analytic hierarchy process (AHP) approach. In Organizational Culture and Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 308-326). IGI Global. [
DOI:10.4018/978-1-5225-1913-3.ch015]
32. Yi, Z. X. (2008). "Knowledge management for library strategic planning: Perceptions of applications and benefits". Library Management, 29 (3): 229-240. Retrieved December 14, 2009, from http://www.emeraldinsight.com/0143-5124.html. [
DOI:10.1108/01435120810855331]
33. Zawawi, A. A., Zakaria, Z., Kamarunzaman, N. Z., Noordin, N., Sawal, M. Z. H. M., Junos, N. M., & Najid, N. S. A. (2011). The study of barrier factors in knowledge sharing: A case study in public university. Management Science and Engineering, 5(1), 59.