1. اردکانی ثابت، شهره (1389). بررسی رابطه هوش عاطفی و عملکرد کارکنان بانک ملت (مدیریت شعب منطقه یک تهران). وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور استان تهران، پژوهشکده علوم اجتماعی و اقتصادی (پایاننامه کارشناسی ارشد).
2. حریری، نجلا؛ و اشرفیریزی، حسن (1388). بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران شاغل در کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی در مراکز استانها. کتابداری و اطلاعرسانی، 12(1)، 30-5.
3. دریایی، سعید؛ و کیمیایی، معصومه (1395). بررسی رابطه هوش هیجانی با عملکرد شغلی دبیران مقطع متوسطه دوره اول ناحیه یک شیراز. فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی، 3(8)، 184-169.
4. رحیمی، صالح؛ احمدی، وکیل؛ و عزیزی، زهره (1398). بررسی رابطه نگرش های شغلی با عملکرد شغلی کتابداران کتابخانههای عمومی کرمانشاه. مجله مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی. 6(2)، 213-226.
5. سربازوطن، ژاله؛ نجفزاده، محمدرحیم؛ جنانی، حمید؛ و برقیمقدم، جعفر (1401، زودآیند). مطالعه رابطه هوش هیجانی و عملکرد شغلی معلمان تربیتبدنی استان آذربایجان شرقی از دیدگاه جامعهشناسی آموزش و پرورش. مطالعات جامعهشناسی. doi: 10.30495/jss.2021.1941228.1380
6. سلامی، مریم؛ و محسنی، مهناز (1398). تأثیر اکتساب دانش و جوسازمانی بر عملکرد شغلی کتابداران کتابخانههای عمومی شهرستان رشت. فصلنامه مطالعات دانششناسی، 6(21)، 25-41.
7. صالح بلوردی، آناهیتا (1388). ساخت و هنجاریابی آزمون خودآگاهی موقعیتی در کار. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی. تهران.
8. صالح بلوردی، آناهیتا؛ و پاشا شریفی، حسن (1389). بررسی رابطه خودآگاهی در موقعیت شغلی با رضایت شغلی مدیران فروش سازمان مدیریت صنعتی ایران. فصلنامه تازههای روانشناسی صنعتی/ سازمانی. 1(2)، 21-26.
9. صالحنیا، بهرام؛ و شعبانی، عباس (1395). بررسی تاثیر هوش هیجانی برکارکرد مدیران ورزشی. تحقیقات مدیریت آموزش، 7(28)، 147-160.
10. صفاری دهنوی، یدالله؛ شریفی درآمدی، پرویز؛ و سماواتیان، حسین (1388). مقایسه هوش هیجانی و شناختی مدیران مقاطع سه گانه آموزش و پرورش و رابطه آن با عملکرد شغلی آنها در منطقه لنجان اصفهان. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 11(40)، 52-62.
11. ظفریزاده، علیاکبر؛ عابدی، محمدرضا؛ و باغبان، ایران (1392). تدوین الگوی آموزش مهارتهای هوش هیجانی و بررسی اثربخشی این الگو بر خودپنداره شغلی دانش آموزان دبیرستان. فصلنامه فناوری آموزش. 2: 125-131.
12. عصاره، فریده؛ بیگدلی، زاهد؛ مروتی، ذکراله؛ و حسینی، مریم (1395). برررسی رابطه بین هوش فرهنگی و عملکرد شغلی کتابداران کتابخانههای عمومی استان خوزستان. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 22(1)، 141-157.
13. قادرآبادی، زینب؛ امیرکبیری، علیرضا؛ و ربیعی مندجین، محمدرضا (1396). رابطه هوش هیجانی و عملکرد شغلی کارکنان در بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران. مجله پیاورد سلامت. 11(4)، 469-478.
14. گودرزی، محمدعلی؛ مزاری، ابراهیم؛ و خباره، کبری (1398). نقش واسطهای خودتوسعهای در رابطه خودآگاهی و عملکرد شغلی. مدیریت فرهنگ سازمانی. 17(4)، 548-531.
15. مؤذن، زینب؛ موحد محمدی، حمید؛ رضوانفر، احمد؛ و میرترابی، مهدیهالسادات (1390). بررسی عوامل موثر بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانهای کشاورزی استان تهران. فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 2(5)، 115-134.
16. نجفی کلیانی، مجید؛ پورجم، الهه؛ جمشیدی، ناهید؛ کریمی، شهناز؛ و نجفی کلیانی، وحید (1388). بررسی استرس، اضطراب، افسردگی و خودپنداره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا، مجله دانشگاه علوم پزشکی فسا، 3(3)، 235-240.
17. References
18. Abdullah-Sani, M. K. J.) 2013(. The relationship between emotional intelligence and occupational performance among librarians in public libraries, Malaysia. Thesis. Universiti Teknologi Mara.
19. Aboyade, W.A. (2013). Influence of job motivation, emotional intelligence and self-concept on job performance among library workers in federal universities in Nigeria (unpublished Ph.D. thesis). University of Ibadan.
20. Alferaih, A. (2017). Conceptual model for measuring Saudi banking managers’ job performance based on their emotional intelligence (EI). International Journal of Organizational Analysis, 25(1), 123-145.
21. Bahmanabadi, M., & Jafari, M. (2014). Emotional Intelligence and job performance: Evidence from railroad industry. Management Science Letters, 4(8), 1693-1698.
22. Borman, W. C. & Motowidlo, S. J. (1993). Expanding the Criterion Domain to Include Elements of Contextual Performance. in N. Schmitt and W. Borman (eds), Personnel Selection in Organizations. New York: Jossey-Bass, pp. 71-98.
23. Brown, K. W. & Ryan, R. M. (2003). The benefits of being present: Mindfulness and its role in psychological well-being. Journal of Personality and Social Psychology, 84(4), 822-848.
24. Duval, T. S. & Wicklund, R. A. (1972). A Theory of Objective Self-Awareness, Academic Press, New York.
25. Fenigstein, A., Scheier, M. F. & Buss, A. H. (1975). Public and Private Self-Consciousness: Assessment and Theory. Journal of Consulting and Clinical Psychology. 43, 522-527.
26. Ferris, D.L., Brown, H.L.D., Pang, F.X.J & Keeping, L.M. (2010). Self-esteem and job performance: The moderating role of self-esteem contingencies. Personnel Psychology, 63(1), 561-593.
27. Goleman, D. (2009). Emottional Intelligence at Work: How to Select for Measure and Improve Emotional Intelligence in Individual Group an organization. Harward Business Review, Boston, 12-24.
28. Goukens, C., Dewitte S., & Wallop, L. (2009). Me, myself, and my choices: The influence of private self-awareness on preference-behavior consistency. Journal of Marketing Research, 46(5), 682-692.
29. Higley, W. j. (2011). The relationship between the lead pastor’s emotional intelligence and pastoral leadership team effectiveness. Dissertation abstract Ed.D. thesouthern baptisttheological seminary, 112-136.
30. Igbinovia, M.O. & Popoola, S.O. (2016). Organizational culture and emotional intelligence as predictors of job performance among library personnel in Edo State, Nigeria. Journal of Information Science Theory and Practice, 4(2), 34-52.
31. Igbinovia, M.O. (2015). Organisational culture and emotional intelligence as predictors of job performance among library personnel in academic libraries in Edo state, Nigeria. MLIS thesis, University of Ibadan, Nigeria.
32. Igbinovia, M.O. (2016). Emotional Self-Awareness and Information Literacy Competence as Correlates of Task Performance of Academic Library Personnel. Library Philosophy and Practice, 2(3), 1-22.
33. Khan, A., Masrek, M.N. and Nadzar, F.M. (2017). Emotional intelligence and job satisfaction of academic librarians: an assessment of the relationship. Journal of Librarianship and Information Science, 49(2), 199-210.
34. Mansouri, S. & Tajrobehkar, M. (2015). Studying the Role of Self-awareness and Self-esteem in Predicting Job Satisfaction and Job Performance of Teachers of Elementary Schools in the City of Kerman. J. Appl. Environ. Biol. Sci., 5(10), 142-148.
35. McKeown, A., & Bates, J. (2013). Emotional intelligent leadership Findings from a study of public library branch managers in Northern Ireland. Library Management, 34(6/7), 462-485.
36. Mohamad, M., & Jais, J. (2014). Emotional Intelligence and Job Performance: A Study among Malaysian Teachers. Procedia Economics and Finance, 35, 674-682.
37. Noel, A., & Mosoti, Z. (2016). The Effect of Emotional Intelligence on Employee Performance in the Private Sector: A Case of Kinyara Sugar Limited. IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM), 18(12), 1-10.
38. Okpara, A., & Edwin, A. M. (2015). Self-awareness and organizational performance in the Nigerian banking sector. European Journal of Research and Reflection in Management Sciences, 3(1), 53-70.
39. Onwubiko, E. C. (2020). librarians’ emotional intelligence as correlate of effective library management and performance". Library philosophy and practice (e-journal). 4508.
40. Oyeboade, J. A. (2016). Emotional Intelligence of Library Personnel and Library Work Productivity in Selected Academic Libraries in Oyo State, Nigeria". Library Philosophy and Practice (e-journal). 1421.
41. Prabowo, E. (2014). Konsep dan Aplikasi Asuhan Keperawatan Jiwa. Jakarta: Nuha Medika.
42. Salehnnia, B., & Shabani, A. (2016). The effect of emotional intelligence on Function of sport managers. Educational Administration Research, 7(28), 147-160.
43. Shooshtarian, Zakieh, Fatemeh Ameli and Mahmood Amini Lari. (2013). The Effect of Labor's Emotional Intelligence on Their Job Satisfaction, Job Performance and Commitment. Iranian Journal of Management Studies (IJMS), 6(1), 27-43.
44. Silvia, P. J. & Duval, T. S. (2001). Objective self-awareness theory: Recent progress and enduring problems. Personality and Social Psychology Review, 5(3), 230-241.
45. Sonnentag, S., Volmer, J., & Spychala, A. (2010). Sage handbook of organizational behavior. Konstanzer Online-Publikations-System.
46. Summey, T. (2017). Emotional intelligence: a framework for the competencies and traits of reference and user services librarians. Emotion in the Library Workplace, Emerald Publishing, Bingley, 37, 129-146.
47. Trapnell, P. D. & Campbell, J. D. (1999). Private self-consciousness and the Five Factor Model of Personality: Distinguishing rumination from reflection. Journal of Personality and Social Psychology, 76(2), 284-304.
48. Trudeau, K. J. & Reich, R. (1995). Correlates of psychological mindedness. Personality and Individual Differences, 19(5), 699-704.
49. Umma, S., & Dhivya. V., (2020). Impact of Emotional Intelligence on Job Performance of Academic Heads with Special Reference to State Universities in Eastern Province of Sri Lanka. Test Engineering & Management, 82,13173 – 13194.
50. Villalobos, D., Caperos, J. M., Bilbao, Á., Bivona, U., Formisano, R., & Pacios, J. (2020). Self-awareness moderates the association between executive dysfunction and functional independence after acquired brain injury. Archives of clinical neuropsychology, 35(7), 1059-1068.
51. Viswesvaran, C. & Ones, D.S. (2000). Perspective on models of job performance. International journal of selection andassessment, Blackwell publisher ltd, 8(4), 216-226.
52. Werner, J. M. (2000). Implications of OCB and contextual performance for human resource management. Human Resource Management Review, 10(1), 245-261.
53. Woodward, L. (2014). Reflection in the screen: The perception and value of self-awareness within the IT professional (Doctoral dissertation, Pepperdine University).
54. Yaya, J. A. (2018). Human capital development as correlates of librarians’ productivity in Nigerian public university libraries. Covenant Journal of Library and Information Science, 1(1), 1-13.
55. Zafarizadeh, A., Abedi, M., & Baghban, I. (2013). Developing Model of Emotional Intelligence Skills Training and the Effectiveness of this Model on the Vocational Self-Concept’s Male High Schools Students. Technology of Education Journal (TEJ), 8(1), 55-61.