1. آراد، امید؛ محمدداودی، امیرحسین؛ و تقیپور ظهیر، علی (1399). شناسایی ابعاد و مؤلفههای رهبری اصیل در دانشگاه آزاد اسلامی. فصلنامۀ رهبری و مدیریت آموزشی، 14(3)، 43-61.
2. آقایی مطلق، رؤیا (1399). رابطۀ اخلاق حرفهای اساتید دانشگاه با رضایت شغلی و باورهای خودکارآمدی (مورد مطالعه اساتید دانشگاه کرج). فصلنامۀ مدیریت و چشمانداز آموزش، 2(4)، 37-53.
3. احمدی زهرانی، مریم؛ ناظمی، شمسالدین؛ رحیمنیا، فریبرز؛ و مرتضوی، سعید (1397). واکاوی نوین ویژگیهای رفتار مرشدانۀ مدیران در شرکت پالایش نفت اصفهان و اعتبارسنجی آن. مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 9(35)، 32-33.
4. احمدی عبدآباد، محمد؛ سادات غفاری، منصوره؛ و آسایشپور، فایزه (1399). تأثیر رهبری اصیل، ارزش اخلاقی مؤسسه و انگیزههای کارکنان در رفتار ناکارآمد حسابرسان. چشمانداز حسابداری و مدیریت، 3(24)، 43-56.
5. ارمی، الهه؛ ادیب حاج باقری، محسن؛ و دیانتی، منصور (1398). صلاحیت اخلاقی در پرستاری: یک مطالعۀ تحلیل مفهوم با استفاده از رویکرد واکر و اوانت. مجلۀ دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، 7(3)، 77-90.
6. الیاسی، قاسم؛ امیرتاش، علیمحمد؛ و صفانیا، علیمحمد (1398). روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهرهوری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای آزاد اسلامی. نشریۀ مدیریت ورزشی، 11(3)، 579-561.
7. امانی، فاطمه؛ زمانی مقدم، افسانه؛ نصیری قرقانی، بابک؛ سورانی یانچشمه، رضا؛ و مصلح، مریم (1398). ارائۀ مدلی بهمنظور ارتقای صلاحیت حرفهای مدیران آموزشی دانشگاهها. طب و تزکیه، 28(4)، 52-68.
8. باغخواستی، فاطمه؛ نیازآذری، کیومرث؛ و جباری، نگین (1399). ارائۀ مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقۀ یک. فصلنامۀ علمی پژوهشنامۀ تربیتی، 15(64)، 1-26.
9. جعفرزاده، ثریا (1398). تأثیر مرشدیت سازمانی بر تقویت التزام شغلی و اخلاق حرفهای تدریس از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی منطقۀ 6 شهر اصفهان با نقش واسطهای تناسب فرد-محیط [پایاننامۀ کارشناسیارشد]. دانشگاه پیام نور نطنز، نطنز.
10. چمنپیرا، محبوبه؛ هنری، حبیب؛ خدایاری، عباس؛ امیرتاش، علیمحمد؛ و اشرف گنجوئی، فریده (1399). نقش انگیزۀ مشارکت ورزشی با میانجیگری آوای سازمانی در بهرهوری کارکنان دانشگاههای دولتی شهر تهران. فصلنامۀ علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 7(2)، 101-114.
11. دارابیگی، مهشید؛ ایراننژاد، پریسا؛ جهانیان، رمضان؛ و عبدالهی، مژگان (1399). ارائۀ الگو برای رهبری اصیل در استادان با رویکرد انسانگرایی در سازمانهای آموزش عالی. فصلنامۀ پژوهش در نظامهای آموزشی، 14(ویژهنامه)، 137-158.
12. رجبی پور شیرکوهی، فریبرز؛ محمدی سیسخت، فرشید؛ و حقیقتنظر گیلاندهی، مهدی (1400). بررسی تأثیر سکوت و آوای سازمانی بر حرکت سلسلهمراتبی کارکنان در بانکهای خصوصی دارای استراتژی ثانویۀ بامبرگر و مشولم. فصلنامۀ علمیتخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 5(54)، 146-167.
13. رستگار، عباسعلی؛ و فتوت، بنفشه (1399). تأثیر سبک رهبری رابطهمدار بر آوای سازمانی کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی جو سازمانی. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، 29(96)، 149-168.
14. سرگلزائی، علیرضا؛ و کیخا، عالمه (1399). ارائۀ مدل معادلات ساختاری تأثیر رهبری بصیر بر مدیریت بهینه ارتباط با مشتری با نقش میانجی آوای کارکنان. پژوهشهای مدیریت عمومی، 13(48)، 217-240.
15. شهلیبر، ناصر (1398). بررسی تأثیر مرشدیت بر یادگیری سازمانی با میانجیگری قابلیتهای کارکنان [پایاننامۀ کارشناسیارشد]. دانشگاه پیام نور بیرجند.
16. عباسیان اسفرجانی، محمدرضا؛ هویدا، رضا؛ و عابدی، احمد (1399). الگوی ساختاری تأثیر رهبری بصیر بر عملکرد مدیران (مطالعهای در سازمانهای آموزشی شهر اصفهان). پژوهشهای مدیریت عمومی، 13(48)، 87-106.
17. عبدلی، حسین؛ ولیان، حسن؛ و کوشکی جهرمی، علیرضا (1398). طراحی مدل ساختاری-تفسیری کاهش آوای سازمانی نیروی انتظامی بر اساس رویکرد فراترکیب. فصلنامۀ مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 1398(3)، 1-30.
18. فیضآبادی، فرشته؛ و دهقان، حبیبالله (1399). تأثیر ابعاد رهبری اصیل بر کاهش رفتارهای ناکارآمد حسابرسان بهواسطۀ فرهنگ اخلاقی در مؤسسات حسابرسی. فصلنامۀ مدیریت توسعه و تحول، 1399(42)، 67-81.
19. قرشی، سیده فاطمه؛ و باقریان کاسگری، باقر (1399). فضای مجازی و اخلاق حرفهای آموزشی. دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی، 3(33)، 30-37.
20. کیخا، زهرا؛ و ناستیزایی، ناصر (1399). تأثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش. مجلۀ مطالعات روانشناسی تربیتی، 17(39)، 145-172.
21. گودرزی، صمد؛ جلالی فراهانی، مجید؛ و صابری، علی (1398). تأثیر سبک رهبری اصیل بر بهزیستی روانشناختی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی سرمایۀ روانشناختی. فصلنامۀ علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 6(3)، 37-48.
22. محمدی، سارا (1399). تحلیل ساختاری تأثیر سکوت و آوای سازمانی بر اشتیاق شغلی و سلامت سازمانی زنان پرستار. زن در توسعه و سیاست، 18(4)، 601-617.
23. مفخمی، آیدا (1397). تأثیر صلاحیت اخلاقی و جایگاه اجتماعی بر رفتار همرنگی در اینترنت [پایاننامۀ کارشناسیارشد]. دانشگاه علامه طباطبائی، تهران.
24. ناصری کوچهبیوک، محمدعلی؛ رضاییان، علی؛ گودرزی، غلامرضا؛ و امیرکبیری، علیرضا. (1400). تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روانشناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان). مدیریت کسبوکار، 13(49)، 529-508.
25. نظری، فرهاد؛ کاشف، سیدمحمد؛ و بهنام، محسن (1399). مدلیابی نقش سبک رهبری فروتن در رفتار صدای کارکنان وزارت ورزش و جوانان: نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و امنیت روانی. فصلنامۀ علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 7(1)، 65-78.
26. Audenaert, M., Decramer, A., & George, B. (2021). How to foster employee quality of life: The role of employee performance management and authentic leadership. Evaluation and Program Planning, 85, 101909.
27. Bagh Khasti, F. Niaz Azari, K. Jabari, N. (2020). Provide a genuine leadership model in the major universities of medical sciences in Region One. Educational researches, 15(64), 1-26.
28. Baron, R. M., & Kenny, D. A. (1986). The moderator–mediator variable distinction in social psychological research: Conceptual, strategic, and statistical considerations. Journal of personality and social psychology, 51(6), 1173.
29. Corriveau, A. (2020). Developing authentic leadership as a starting point to responsible management: A Canadian university case study. The International Journal of Management Education, 18(1), 1-10.
30. King, C., So, K. K. F., DiPietro, R. B., & Grace, D. (2020). Enhancing employee voice to advance the hospitality organization’s marketing capabilities: A multilevel perspective. International Journal of Hospitality Management, 91, 1-8.
31. Kwon, B., & Farndale, E. (2020). Employee voice viewed through a cross-cultural lens. Human Resource Management Review, 30(1), 100653.
32. Liu, Y., Ye, L., & Guo, M. (2021). Does formal mentoring impact safety performance? A study on Chinese high-speed rail operators. Journal of safety research, 77, 46-55.
33. Mantzourani, E., Chang, H., Fleming, G., & Desselle, Sh. (2021). Design fundamentals of mentoring programs for pharmacy professionals (Part 2): Considerations for mentors and mentees. Research in Social and Administrative Pharmacy, 17(2), 449-455.
34. Martins, V. Santos, C., & Duarte, I. (2020). Bioethics education and the development of nursing students' moral competence. Nurse Education Today, 95, 1-5.
35. Niswaty, R., Wirawan, H., Akib, H., Saggaf, M. S., & Daraba, D. (2021). Investigating the effect of authentic leadership and employees' psychological capital on work engagement: evidence from Indonesia. Heliyon, 7(5), e06992.
36. Steffens, N., Wolyniec, N., Okimoto, T., Mols, F., Haslam, A., & Kay, A. (2021). Knowing me, knowing us: Personal and collective self-awareness enhances authentic leadership and leader endorsement. The Leadership Quarterly, 101498.
37. Xiong, L., So, K. K. F., Wu, L., & King, C. (2019). Speaking up because it’s my brand: Examining employee brand psychological ownership and voice behavior in hospitality organizations. International Journal of Hospitality Management, 83, 274-282.