دوره 3، شماره 2 و 3 - ( 8-1372 )                   دوره 3 شماره 2 و 3 صفحات 88-81 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (5006 مشاهده)
چنانچه آگاه خواهید شد ای بی در سالهای اخیر کوشیده است امکان دسترسی کودکان معلول به ادبیات را فراهم آورد.ما همانطور که نگران حق کودکان معلول برای کسب تجربه از طریق کتاب(این رسانۀ قدّیس وسنتی)هستیم، به محقّ بودن آنان در بهره مندی مطلوب از رسانه های الکترونیکی جدید نیز اعتقاد داریم. طبیعی است که انسان اگر نتواند ببیند،بشنود،صحبت کند،بخواند،یا زبان روزمره را به سهولت بفهمد،برای سود جستن از رسانه های جدید دشواری هایی خواهد داشت. باید به خاطر داشت که، حتّی اگر این مشکلات بنا به نوع معلولیت متفاوت باشند، کودکان معلول بیش از هر چیز کودکانی دارای نیازهای اساسی،واکنش ها،وتفاوتهای فردی هستند. تفاوتها و تنّوع کودکان معلول به گستردگی تفاوتهای معمول سایر کودکان است.
متن کامل [PDF 615 kb]   (209 دریافت)    
موضوع مقاله: مطالعات فرهنگي
دریافت: 1392/5/8 | پذیرش: 1392/5/8 | انتشار: 1392/5/8

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.