You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML سخن سردبیر: مطالعه نوعی مسابقه است
غلامرضا فدائی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کارکردهایی جدید برای کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی
غلامرضا فدائی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جُستاری در رویکرد دیالکتیکی به «خواندن»
مهدی شقاقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی طرح «کتاب من» از دیدگاه کتابداران و استفاده‌کنندگان مطالعه موردی: کتابخانه‌های عمومی شهر تهران
نجلا حریری *، مریم حسن‌زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مؤلفه‌های محاسبه سنجش سرانه مطالعه و ارائه چارچوبی برای سنجش سرانه مطالعه در ایران
رقیه اسکروچی *، محسن حاجی زین العابدینی، سمانه نوذر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سنجش مهارت‌ها و عادات مطالعه دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه
ویدا صیفوری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان تأثیر کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان شهرداری سمنان بر افزایش فرهنگ مطالعه کودکان و نوجوانان
زهره میرحسینی *، محمد بهرامی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کتابخانه‌های عمومی و سرانه مطالعه
سیامک محبوب *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی وضعیت مطالعه عمومی و تخصصی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد
محمـد زره‌سـاز *، فـاطمه پـازوکی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های مطالعه بر راهبردهای مطالعه در دانشجویان علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پریسا ملک‌احمدی *، بهار پوربهرام
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه مطالعه در تهذیب اخلاق از نظرگاه محیی‌الدین ابن‌عربی
محمد خندان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research on Information Science and Public Libraries

Designed & Developed by : Yektaweb