تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی
تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی
دوشنبه 30 فروردین 1400
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اعضای هیات تحریریه
داوران فصلنامه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرایند پذیرش مقالات
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
آمار فصلنامه
اصول اخلاقی نگارش مقاله
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
اشتراک مجله
تماس با ما
اطلاعات تماس
جستجو در سایت
دوره 26، شماره 4 - ( 12-1399 )
بلای ارتقا و نقش امتیاز مقاله و کتاب در آن
ص. 589-595
غلامرضا فدائی
چکیده
(273 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(66 دریافت)
بررسی قابلیت پیادهسازی رهنمودهای کیفی ایفلا در کتابخانههای عمومی ایران
ص. 597-628
مریم حسنزاده
،
میترا صمیعی
،
محمد زرهساز
چکیده
(179 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(86 دریافت)
تحلیل محتوای اینفوگرافیهایی با موضوع خواندن بر مبنای مدل ارتباطی لاسول
ص. 629-664
پریناز بابایی
،
سمیه قویدل
،
نصرت ریاحینیا
چکیده
(228 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(99 دریافت)
شناسایی نیازها و خدمات موردانتظار سالمندان از کتابخانههای عمومی ایران به روش تحلیل محتوا
ص. 665-695
اسماعیل وزیری
،
منصوره فیضآبادی
،
احمد دلبری
،
ایوب سخایی
چکیده
(194 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(104 دریافت)
تأثیر استفاده از شبکههای پیامرسان تلفن همراه بر عادت مطالعه بر اساس نظریۀ راجرز: مطالعۀ موردی دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی
ص. 697-721
لیلی سیفی
،
محسن آیتی
چکیده
(1465 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(563 دریافت)
تأثیر مهارتهای مطالعۀ آزاد بر عادات مطالعه، نگرش به مطالعه و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
ص. 723-750
خسرو رشید
،
امیر سلطانی
،
رسول کردنوقابی
،
کامبیز کریمی
چکیده
(210 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(90 دریافت)
سناریوهای آیندۀ کتابخانههای عمومی ایران: پژوهشی مبتنی بر کارگاههای آیندهپژوهی در میان کتابداران، مدیران و اعضای منتخب
ص. 751-785
محمدمهدی ذوالفقارزاده
،
علی ذاکری
،
فاطمهزهرا گیلانینژاد
،
سینا صداقت باغبانی
،
حامد نصرالهی
،
سینا میاری
چکیده
(160 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(84 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS