[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 و 4 - ( 11-1375 ) ::
دوره 6 شماره 3 و 4 صفحات 76-82 برگشت به فهرست نسخه ها
اینترنت وخدمات فنی کتابخانه
پاتریشیا مک کوی * ، وحید هوشیار عشقی، شایسته فتّاحی
چکیده:   (2216 مشاهده)
در حال حاضر اگرچه ممکن است با یک تحول انقلابی مواجه باشیم،ولی این هم نادرست خواهد بود که گفته شود "خدمات فنی" صرفاً بواسطۀ پیشرفت اتوماسیون و ارتباطات الکترونیکی تغییر می یابد،زیرا خدمات فنی خود همواره در حال تغییر است. آشکار است که کتابداران بخش خدمات عمومی،از تکنولوژی جدید و منابع اطلاعاتی الکترونیکی سیار بهره می برند. این در حالی است که ما تلاش می کنیم در خدمات فنی حتی نظری به کارهای عقب مانده و چاپی خود بیفکنیم و در عین حال،هنوز از آن منابع استفاده کنیم. همچنین در مورد کتابها ونشریات سعی بر آن است که به این زودیها از آنها فاصله نگیریم و البته تکنولوژی نوین ما را یاری خواهد داد تا با کارآیی بیشتری از آنها بهره ببریم.
واژه‌های کلیدی: اینترنت، خدمات فنی کتابخانه، تکنولوژی، سیستم های ویژه، آموزش کارکنان
متن کامل [PDF 866 kb]   (10 دریافت)    
موضوع مقاله: خدمات عمومی در کتابخانه های عمومی
دریافت: ۱۳۹۲/۵/۱۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


مک کوی پاتریشیا، هوشیار عشقی وحید، فتّاحی شایسته. اینترنت وخدمات فنی کتابخانه . تحقيقات اطلاع‌رساني و كتابخانه‌هاي عمومي. 1375; 6 (3 و 4) :76-82

URL: http://publij.ir/article-1-647-fa.html



دوره 6، شماره 3 و 4 - ( 11-1375 ) برگشت به فهرست نسخه ها
تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی Research on Information Science and Public Libraries
iranpl
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 3742