[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 6، شماره 3 و 4 - ( 11-1375 ) ::
دوره 6 شماره 3 و 4 صفحات 45-51 برگشت به فهرست نسخه ها
سیر تحول در اهداف کتابخانه های کودکان با تأکید برکتابخانه های آموزشگاهی
حمید محسنی*
کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی و مرکز اطلاع رسانی و خدمات علمی جهادسازندگی
چکیده:   (2418 مشاهده)
کتابخانه های مؤسسه ای ممکن است در مدارس خصوصی ودولتی،بیمارستانها،دارالایتام،سازمانهای تادیبی یا مراکز خدمات اجتماعی باشد برای اهداف خاصی که مؤسسه مادر در نظر گرفته است به کودکان سرویس می دهد.از مهمترین کتابخانه های کودک می توانیم کتابخانه های آموزشگاهی را نام ببریم که سنگ بنای مطالعاتی کودک را پایه گذاری می کنند و می توانند سهمی اساسی در توسعه و پیشرفت جوامع داشته باشند. در اینجا سعی می شود با تفصیل بیشتری در مور اهداف اینگونه کتابخانه ها صحبت شود.
واژه‌های کلیدی: کتابخانه های کودکان، کتابخانه های آموزشگاهی، کتابداران مدارس، مسئولیت کتابخانه
متن کامل [PDF 768 kb]   (23 دریافت)    
نوع مطالعه: كيفي | موضوع مقاله: مدیریت کتابخانه های تخصصی، دانشگاهی، آموزشگاهی
دریافت: ۱۳۹۲/۵/۱۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


محسنی حمید. سیر تحول در اهداف کتابخانه های کودکان با تأکید برکتابخانه های آموزشگاهی . تحقيقات اطلاع‌رساني و كتابخانه‌هاي عمومي. 1375; 6 (3 و 4) :45-51

URL: http://publij.ir/article-1-642-fa.html



دوره 6، شماره 3 و 4 - ( 11-1375 ) برگشت به فهرست نسخه ها
تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی Research on Information Science and Public Libraries
iranpl
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 32 queries by YEKTAWEB 3790