1. بتلی، سو (1394). معماری اطلاعات برای حرفهمندان اطلاعرسانی (محسن نوکاریزی و الهام یوسفی نجدیتبریز، مترجمان). تهران: چاپار.
2. تقیپناهی، فاطمه؛ نوکاریزی، محسن؛ و دیانی، محمدحسین (1398). تحلیل موفقیت کنش اشتیاق کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به محتوا از منظر مشخصههای تصویر. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 34(3)، 1320-1299. بازیابی شده در تاریخ 06/06/1397 از https://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-3912-fa.html
3. زارعیان، داود (1382). مبانی کلی ارتباط جمعی. تهران: کارگزار روابط عمومی.
4. سرنوویتز، اندی (1394). بازاریابی دهان به دهان (نوشا صفاهانی و مهرداد فروزنده، مترجمان). اصفهان: آموخته.
5. طباطبایی، امیر؛ حسنی، پرخیده؛ مرتضوی، حامد؛ و طباطباییچهر، محبوبه (1392). راهبردهایی برای ارتقای دقت علمی در تحقیقات کیفی. مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، 5(3)، 670-663.
6. کشاورز، حمید؛ فهیمنیا، فاطمه؛ نوروزی، علیرضا؛ و اسمعیلیگیوی، محمدرضا (1395). طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزیابی باورپذیری اطلاعات در محیط وب. تعامل انسان و اطلاعات، 3(3)، 16-1.
7. ناصری، زهرا؛ نوروزی، علیرضا؛ فهیمنیا، فاطمه؛ و مانیان، امیر(1396). بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفهها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی. پژوهشهای نظری و کاربردی در علم اطلاعات و دانششناسی، 7(1)، 303-280.
8. Anand, B. (2016). The content trap: A strategist's guide to digital change. Haryana: Random House Group.
9. Aughtmon, Scott. (2015). 51 Content Marketing Hacks: Extraordinary Lessons on Creating Content That Will Help You Sell More and Gain More Customers. Redwood: Ramp.
10. Baltes, L. P. (2015). Content marketing-the fundamental tool of digital marketing. Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Economic Sciences, Series V, 8(2), 111-118.
11. Dennis, C., Merrilees, B., Jayawardhena, C. & Tiu Wright, L. (2009). E-consumer behaviour. European journal of Marketing, 43(9/10), 1121-1139.
12. Djamasbi, S., Siegel, M. & Tullis, T. (2010). Generation Y, web design, and eye tracking. International journal of human-computer studies, 68(5), 307-323.
13. Du Plessis, C. (2015, July). An exploratory analysis of essential elements of content marketing. In Proceedings of the Second European Conference on Social Media (122-129). Retrieved Nov. 12, 2016 from: http://hdl.handle.net/10500/18910.
14. Faraday, P. (2000). Visually critiquing web pages. In Multimedia’99 (155-166). Berlin: Springer, Vienna.
15. Fournier, S. & Avery, J. (2011). The uninvited brand. Business horizons, 54(3), 193-207.
16. Glaser, B. & A. Strauss (1997). The discovery of grounded theory: strategies for qualitative research. Chicago, IL, Aldine.
17. Kietzmann, J. H., Hermkens, K., McCarthy, I. P. & Silvestre, B. S. (2011). Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media. Business horizons, 54(3), 241-251.
18. Lieb, R. (2011). Content marketing: think like a publisher-how to use content to market online and in social media. Indiana: Que Publishing.
19. Metzger, M. J. (2007). Making sense of credibility on the Web: Models for evaluating online information and recommendations for future research. Journal of the Association for Information Science and Technology, 58(13), 2078-2091.
20. Michaelidou, N., Siamagka, N. T. & Christodoulides, G. (2011). Usage, barriers and measurement of social media marketing: An exploratory investigation of small and medium B2B brands. Industrial marketing management, 40(7), 1153-1159.
21. Morville, P. & L. Rosenfeld (2006). Information architecture for the World Wide Web. Third edition. Sebastopol, Calif.: O’Reilly.
22. Patton, M (1980). Qualitative research and evaluation method (3rd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage.
23. Perelman, J. (2014). Content and distribution are the keys to brand building on the social web. Journal of Digital & Social Media Marketing, 2(1), 12-18.
24. Pulizzi, J. & Barrett, N. (2009). Get content, get customers: Turn prospects into buyers with content marketing. New York: McGraw-Hill.
25. Rahim, K. & Clemens, B. (2012). Organizational goals and performance measurement criteria for content marketing. Journal of Communication and Computer, 9(8), 896-904.
26. Rancati, E. & Gordini, N. (2014). Content marketing metrics: Theoretical aspects and empirical evidence. European Scientific Journal, ESJ, 10(34), 92-104.
27. Rioux, K. S. (2004). Information acquiring-and-sharing in Internet-based environments: An exploratory study of individual user behaviors. Doctoral dissertation. University of Texas at Austin.
28. Weiler, A. (2005). Information-seeking behavior in generation Y students: Motivation, critical thinking, and learning theory. The journal of academic librarianship, 31(1), 46-53.
29. Wymbs, C. (2011). Digital marketing: The time for a new “academic major” has arrived. Journal of Marketing Education, 33(1), 93-106.